8 vuotta yhdessä ja sitten ero
Hei!
Olen 38 vuotias mies ja parisuhteemme on nyt siinä pisteessä että avovaimoni ilmoitti että ei enää rakasta minua ja haluaa erota.
Nyt tuntuu tosi pahalta ja tuntuu että että ei ole ulospääsyä tästä tilanteesta ja olo on niin kamala että en tiennyt tämmösen olon olevan mahdollista en pysty hengittämään kävelen tyhjässä talossa edestakaisin ja tuntuu että järki lähtee.
Tilanteeseen ei liity kolmansia osapuolia vaan saan oikeastaan syyttää itseäni kun annoin arjen tulla enkä vaalinut rakkautta tarpeeksi vaan avovaimoni koki että on aivan yksin, ja nyt ymmärrän häntä kovin miltä on tuntunut kun ei saa rakkautta.
Meillä on omakotitalo jonka asuntovelka on puoliksi ja kaikki pitäisi laittaa jakoon, itse haluaisin yrittää sinnitellä talossa ja ottaa koko velan itselleni ehkä nippa nappa pärjäisin, mutta meidän täytyy arvioida talon hinta (uusi talo 2vuotta vanha) ja maksaa sitten avovaimolle puolet siitä mikä talon arvo on tällä hetkellä. esim. luvut keksitty rakennus kustannukset eli lainaa 150 tuhatta ja nyt pihat laitettuna esim 180 tuhatta , eli 15 tuhatta vaimolle rahaa…
Ja nyt tuntuu että olen aivan lamaantunut, tuntuu että en jaksa elää enää!