12v avioliittoa petettynä
En odota, että kukaan osaisi sanoa mitään rakentavaa, haluan vaan kirjoittaa tämän itsestäni ulos muuallekin kuin omaan vihkooni. Sain eilen tietää, että koko 13 vuotta kestäneen yhteiselomme aikana mieheni on pettänyt minua useita kertoja maksullisten naisten kanssa ulkomaantyömatkoilla ja hakenut aktiivisesti seuraa netistä kotimaassa. Tänä aikana olemme saaneet kaksi lasta. En voi sanoa, etten olisi osannut epäillä mitään, mutta omaan arvomaailmaani pettäminen ei vaan kuulu, joten en voinut uskoa mieheni sitä tekevän – jouduttuaan itse kokemaan raadollisen pettämiskokemuksen nuoruudessaan. Tieto tuli tasan vuorokausi sitten, joten olen edelleen alkushokissa, näennäisesti kaiken handlaavana äitinä. Itkua en voi päästää valloilleen, koska olen lasten kanssa yksin kotona – miehen työmatkan takia. Sukulaisia tai apujoukkoja ei ole käytettävissä ja varmaan arvaatte, että en tätä heille paljastaisikaan. Mutta kun olen kerran harhaelämässä kuluneet vuodet elänyt, niin voinhan jatkaa sitä omalta osaltani näin ja toivoa juuri Sinun käyttävän edes kolme sekuntia siihen, että painat sormenpääsi yhteen ja lähetät minulle sitä voimaa, jonka Sinä uskot kantavan. Kiitos. Saatan palata joskus aiheeseen. Saa nähdä miten tarina jatkuu.