Hei! Kolme viikkoa sitten alkoi mun alamäki. Mun mies lähti yhteisestä kodistamme. Seurustelua takana 10 vuotta josta muutama kuukausi ei niinkään onnellista aikaa ja ero ei tullut mitenkään yllätyksenä, mutta miten tuntuu näin pahalta? Yhteisiä lapsia 2 ja miehen edel. liitosta 2. En pysty syömään, nukkumaan, keskittymään opiskeluun enkä mihinkään. Lasten takia on vain pakko jotenkin jaksaa. Kuljen niinkuin jokin robotti ja teen pakolliset kotiaskareet ja yritän lasten nähden olla suht normaali. Eilen kävimme ”perheenä” uimassa ja sen jälkeen mies tuli meille ja rakastelimme(ehkä olin tyhmä kun suostuin ) ja kerroin hänelle mitä tunnen ja mitä haluan. Selvisi siinä samalla että hän on löytänyt ystävän joka on avannut hänen silmänsä ja ystävä samassa tilanteessa.(ei kuitenkaan hänellä lapsia ja asuu satojen kilometrien päässä). Voiko tuollainen suhde onnistua pitemmän päälle?? Ja olisiko minulla mitään mahdollista saada mies vielä takaisin vai pitäisikö antaa olla?Sureeko miehet millään lailla eroa? Mun ex mieheni näyttää siltä että eipä tunnu missään. Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.