yritän olla vahva,mutten minä siihen enään pysty
Kaikki on tiivistelmässä,masennus. Minulla on ollut tämmöistä nyt ehkä vuoden lievänä,mutta se on ollut pahana jo noin 3 kuukautta. En halua tavata ihmisiä,en halua soittaa kenellekkään tai pitää mitään yhteyttä. Yksin kotona tuntuu parhaalta,vaikka se on kuulemma muista katottuna pahin vaihtoehto. Itken monesti pahaa oloani pois,liiankin usein. Olen kyllästynyt itkemään joka ilta.
En minä viillellyt ole kuin ehkä kaksi kertaa ja jäin toisesta kerrasta kiinni parille luokka toverilleni..
Yritän olla vahvana kavereide seurassa,mutta sekin on että en jaksa/halua olla siinä kun ne muut jaksaa nauraa kokoajan ja sitte minä en. Kaikilla niissä kavereista on paras ystävä,mutta minulla ei ja en luota keneenkään niistä 100% .
On se joskus hieman harmi juttu,mutta oon tottunut tähän jo.
Koulukin painaa kokoajan päälle,numerot laskee jatkuvasti ja en enään pysty mennä kouluun kun on niin ahistavaa ja sitte ku minua ei kannusta kukaan meidän perheessä missään asiassa. Hyvä kun minä edes tiedän mitä tämä kannustaminen tarkoittaa,puhumattakaan tiedänkö millainen on tunne kun joku oikeasti kannustaa. Näen joskus,en useasti,unta että minut ammutaan tai teen itsemurhan. Minulla on tuo itsemurhakin mielessä tosi usiasti ja pelkään joskus että teen sen,kun se kokoajan tuntuu niin kiehtovalta,jos vain tietäisin oikean ja kivuttoman keinon tehdä sen. Olen vasta 14vuotias tyttö ja kyllä minä haluaisin naimisiin joskus päästä ja saada hyvän työpaikan ja että tulevaisuus olisi edes jonkinlainen.
Kiva jos joku jaksoi lukea tämän loppuun asti ja osaisi antaa jonkinlaisia neuvoja ! 🙂