Koitit siis käydä? En käsitä kun yhdessä toisessa palvelussa (tukirinki) en ole saanut vielä yhtään vastauksia. Siellä voisi kyllä olla yhteydessä muihin samojen ongelmien kanssa painiviin ja laittaa viestiä ihan yksityisesti. Enkä tiedä mitään muuta väylää. En käsitä miten voi olla niin vaikeaa. Jotenkin on niin suuri tarve saada jutella jonkun kanssa ihan reaaliaikaisesti kahden kesken ja jo pitkän aikaa olen sellaista etsinyt. Tuntuu, että siitä olisi paljon apua. Eli jos jatketaan. Aikaisemmin minulla on ollutkin sellainen, mutta häneltä meni kiinnostus sen jälkeen, kun hänen elämänsä parantui. Oli siis ilmeisesti vain väliaikaista, vaikka kävikin syvemmällä kuin minä.
Mulla alkaa taas työt ensi kuussa. Työn suhteen on ihan sama, tuntuuko se mukavalta vai ei. Jos tuntuu, ok, jos ei, niin sitten saisin lisää motivaatiota alan vaihtoon. Samoin ajattelin, kun piti edellisen paikan remontin vuoksi vaihtaa paikkaa. Tulos oli silloin, että ehkä vähän huonompi tilanne, mutta ei riittävästi.
Mutta joo, tuntuu, että tuhlaan aikaani. En saa mitään järkevää tehtyä. Ajattelin kyllä, että jos hakisi kirjastosta jonkun lukion biologian kirjan..
Koulussa ollessani koulun alku syksyllä inhotti kyllä jonkun verran. Nyt työelämässä olen pilkkonut lomani aina sen verran pieniksi, ettei ehdi tottua siihen liikaa, eikä tule sitä loman loppumisen ahdistusta. Että voin kyllä kuvitella. Mutta opiskelet kuitenkin sitä alaa, mitä haluat? Olet päässyt noin pitkälle, että hyvää vauhtia olet jo opiskelemassa itsellesi toivomaasi ammattia. Ehkä olisi hyvä pitää katse siinä päämäärässä ja miettiä, että olet suorastaan etuoikeutetussa asemassa 🙂