No joo, täällä ei taida muita olla keskustelemassa kuin me kaksi😄 Mutta ei se mitään, ei oikein pysty täällä muuta kanavaa jakamaan.
Jos yhtään oloa helpottaa, niin kuulostaa hyvinkin tutulta😅 Jotenkin ollaan varmaan opittu pikkuhiljaa että päätöksenteko on aina hankalaa. Vai tuntuuko susta siltä, että tiedät jo etukäteen että päättäminen tulee olemaan vaikeaa?🤔 Mulla pohjanoteeraus oli vähän aikaa sitten vaateostos, jonka murehtimiseen käytin aikaa yli kuukauden, nukuin tosi vähän ja mietin yötä päivää kumpi on parempi😳 Ostin, mutta sovittelin vielä uudestaan eri ihmisten tukemana monta kertaa eri kokoja. Lopulta tilanne ratkesi sillä, että palautin koko vaatteen. Nyt jälkikäteen tuo tuntuu aivan absurdilta ja koen oppineeni itsestäni. Ja pystyn jopa nauramaan omalle järjettömyydelleni😂 Mulla on sama tunne, että tuntuu että muut eivät jaksaisi kuunnella samaa jauhamista ja ihmettelevät että miten voi olla niin vaikeaa päättää😕 Tuleeko sulle onnistumisen tunne, kun jossain tilanteessa oma päätöksenteko onnistuu? Mulla on välillä ollut tilanteita, että jonkun vaikealta tuntuneen asian ratkeamisen jälkeen seuraavat päätökset tuntuvat jotenkin hetken aikaa kevyemmiltä😊 (tämä kylläkin harvinaisempaa...🙈)
Mä yritän etsiä jotain sopivaa kirjallisuutta meille. Se kyllä tuo tietynlaista helpotusta, että tietää ettei ole ongelmiensa kanssa yksin ja ainoa joka on samanlaisessa tilanteessa😊 Varmaan yhtä ratkaisua ei oo, mutta tärkeintä olisi varmaan oppia uuteen ajatteluun. Helposti sanottu toiselle, vaikeampi toteuttaa😅