Yksinäisyys/masennus/viiltely
Olen viillellyt itseäni kohta vuoden, en ole saanut apua ja vanhemmat tietävät asiasta. Juttelin psykologeilla ja koulukuraattoreilla, eikö heillä ole vaitiolovelvollisuus? Kuraattori soitti ja kertoi vanhemmille viiltelystäni ilman minun suostumustani, toki asia on vakava, ja vanhempien on aihetta tietää asiasta. mutta jostain olen lukenut kun 14-vuotias käy juttelemassa, asiat pitäisi pitää luottamuksellisina. Lopuksi kuraattori aikoi kertoa koulun rehtorille, luokanvalvojalle ja terveydenhoitajalle.☹️
Onneksi koulu on nyt ohi, olen menossa 8-luokalle, 7-luokka oli kärsimystä, loppu lukukaudesta saatoin purskahtaa itkuun kesken tunnin.😞 ja siinä opettajilla oli ihmettelemistä..
Kesä on lähtenyt aika huonosti käyntiin. Pidän pitkähiasta paitaa jottei jäljet näy. Vanhemmat on huomannu mun masennuksen, en puhu enää juuri mitään, en ole enää ystävieni kanssa.
Olen tottunut olemaan yksin mutta toki ystävät ovat tärkeitä, mutta minulla ei sellaisia ystäviä ole, joille voisin asioista puhua.
Jos täällä olisi joku jolle voisin purkaa huolia, tai joka voisi muuten vaan kuunnella; chi@suomi24.fi
(edellinen sortumiskerta viiltelyyn: 31.5.2006, eilen kaikki meni päin 😟 ja meinasin lähtä turvakotiin. mutten voi jättää vanhempiani omien ongelmien keskelle.😞 mutta en eilen viillellyt, vähällä oli..)
☹️ kirjoitelkaa sähköpostiin jos haluatte jutella tai kysellä,auttaa..