Yksi ajatus, ei muuta.
Hei, olen nuori joka sairasti vakavaksi todettua masennusta viime keväänä. ja yllättäen parani siitä kesän aikana, näin väitti psykologini. En käy hänen luonaan enään, hän ei tajunnut asiaa.. jauho vaan siitä kuinka näytän pirteämmältä ja uhosi aina että kertoo vanhemmilleni..
Olen menettänyt paljon ystäviä, ja luokkalaiseni syrjivät minua. pari opettajaa pelkää minua.. Tuntuu että olen menettänyt parhaan ystävänikin, kun muutin pois.
En saa ajatusta itsemurha pois päästäni.. Nettituttu sanoo sen johtuvan unenpuutteesta ( minun on vaikea nukahtaa, nukkua.. herään helposti) Olen yrittänyt itsemurhaa koulussa. jälkikäteen voin sanoa ettei siihen olisi kuollut…
Eilen odotin vanhempiani 6 tuntia yksin lutakossa. Ilman että minulle selvästi infottaisiin milloin tullaan hakemaan.. vaikka lauantaina minulle oli kännipäissä raivottu siitä kun olin vastannut kysymykseen ’milloin sinut pitää hakea?’ : en tiedä.. päätettiin raivokohtauksen jälkeen että minut haetaan kahdeltatoista aamulla..
Tälläisiä pikkuvikoja elämä täynnä, voi kuulostaa turhalta. mutta en osaa kirjoittaa tuskaa mitä koen, en osaa kertoa sitä sanoin.. Minä en halua olla vaivaksi.. ;___;
Haluan pois täältä!