se hakkaa, haukkuu ja pakottaa mut kaaikkkeen. en koskaan käy kavereide luona kun en saa. oon kuulema niin v*ttumainen ja p*ska pentu, että en ansaitse sitä. kaikki syömis ongelman äitin takia, oksennan aina ruoat,tai sitten oon päiviä syömättä ja pyörryn.sen ”äidin” joka haukkuu läskiksi, suuttuessaan lyö,potkii,tukistaa, ja se on reilusti mua isompi. heittää aina sillä mikä sattuu käteen, mm paistinpannulla. sain kerran kunnolla aamulla turpaan,siinä oli koulussa selittämistä. hiihdän kilpaa, jota en enää haluaisi, koska äiti painostaa, ja joka kisan jälkeen huutaa ja lyö ja kaikkea koska menee huonosti. viiltelen ja olen paineen alla päätynyt maistamaan kaverilta tupakkaa ja siitä on tullu paha tapa. poikaystävä jätti, ei ollut valmis suhteeseen, ja varmaan pelkäs koko ajan että oon vetämässä ranteita auki jossain tai jotain. no, kukapa semmosta nyt jaksas? tuntuu ettei elämässäni ole mitään hyvää. koulussa numerot on tipahtanu 7 luokalta 3numerolla… olen nyt 8luokalla eli 99- tyttö. mikä avuksi? kellään samanlaisia kokemuksia? selviytymistarinoita??🤕
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.