Vielä elossa...
Mietin tässä elämääni, masennustani, ahdistustani, ongelmiani, surujani, pieniä ilonpalasia ja niitä painajasmaisia tuskan hetkiä…
Yks puolituttuni sano ”tuntuu ettei sua olis”, hän tarkoitti asiaa erikannalta kuin mitä minä tunnen. Minä tosiaankin tunnen välillä vaan niin vahvasti sen et oon henkisesti kuollu, vain ulkokuori jota kolhitaan jatkuvaan… Tänään kuitenkin taas havaihduin siihen et oon vielä elossa totta tosiaankin mä elän, vaikka usein se tuntuu mahdottomalle. Tämän tunteen antoi rakkaan koirani vakava sairaus ja tiedän itsekki ettei toivoo enää ole. Itkun seasta hoin vanhemmilleni että rakas koirani pitää nyt päästää pois ja samaan aikaan tukehduin itkuuni ja sattui niin että ei mitään järkee… Joka hetki ku mietin sitä et on tullu aika erota elämäni suurimmasta ystävästä, jonka kanssa olemme tallanneet yli 15 vuotta yhdessä, niin itkua on turha yrittää pidätellä ja kaikki muu menettää merkityksensä. Haluaisin vaan pitää ystäväni täällä ja antaa itseni sen sijasta pois!
Joku siellä miettii ”aha, et koira sitte kuolee, no aha”. Mut mulle se on iso juttu, iso menetys…
Mä elän koska reagoin niin voimakkaasti tähän kaikkeen, en olekkaan turta… itseasias en oo ollu ollenkaa missää vaiheessa vaikka luulin. Minähä tunnen kaiken paljon voimakkaammin kuin muut ja tunnen kaikki iskut kipeämmin kuin muut. Ehkä tää joku päivä vaihtuu vahvuudeks, se heikkous mitä nyt omistan. HArmi vaan et se mun tulevaisuus ei paljoa häikäise silmiä, oikeastaan katson sitä sokein silmin, eli näen vain mustaa… Mut silti elän vielä ainakin tän hetken, huomisesta en tiedä, mutta toivon että tekin jotka tunnette olevanne kuolleita havahdutte joku hetki (oli se sitte hyvä tai huono), että ootte viel elämäs kii! 🙂 Vaikka sitten se olisikin se hetki kun itket ja olet niin syvällä liejussa, silti voit tavallaan hymyillä ajatuksissa huomatessanne että mähän elän!!! 🙂👍
Mä tunnen jotain, oli se sitten vaikka surua ja tuskaa! Kunhan ei tunteetonta turtaa tuu niin vielä on toivoa paremmasta huomisesta!