väsynyt olen ja toivoton
Ajattelin yrittää purkautua tänne, jos siitä olisi jotain apua. nuorisopsykologilla käyn kerran viikossa,käynyt jo reilun vuoden, mutta en uskalla sanoa siellä asioita kuten ne ovat.
olen ollut masentunut ja ahdistunut nyt niin kauan kuin muistan, en varmaan tuntisi itseäni enää ellen olisi masentunut. en ole onnellinen, en todellakaan. en jaksa tehdä juuri mikään, eikä mikään kiinnosta. arkiset asiat ovat ponnistelujen takana. kaikenlisäksi nyt on alkamassa kaksoistutkintoni viimeinen kevät, edessä ovat kirjoitukset ja ammattiin valmistuminen. tänään sain valmiiksi ammatillisen puolen päättötyön tutkielmaosion, vielä on n. kaksi kolmasosaa koko päättötyöstä tekemättä. en tiedä miten jaksan ja selviänkö kirjoituksista. vaadin itseltäni paljon.
en jaksaisi panostaa kouluun.
avopuolisoni(outoa sanoa avopuoliso mutta niin se on kun yhdessä asumme) lähtee nyt tammikuussa armeijaan, ja paras ystäväni muutti paikkakunnalta pois. tunnen itseni yksinäiseksi.
tilannetta ei yhtään helpota se, etten tunne olevani sinut kroppani kanssa. olen hyvin pieni, tiedän sen ,163/45, mutta omakuvani on vääristynyt. olen aina ollut pienikokoinen, samoin ovat vanhempani, mutta nyt haluaisin enemmän. haluaisin olla kaikista pienin. noidankehä on kamala, olen niin väsynyt ja ahdistunut että joudun pakottamaan itseni edes pienelle lenkille, vaikka oikeasti haluaisin jäädä kotiin nukkumaan. ja molemmin päin tulee paha mieli.
en tiedä miten päin olisin kun ahdistaa niin paljon.