Moikka kaikille!
Onpas yhtäkkiä vaikea lähteä kirjoittamaan, kun ei tiedä mistä aloittaa..
Ehkä aloitan joistakin taustatiedoista. Olen vasta 20-vuotta täyttänyt nainen. Asun yksin, elän normaalia opiskelija-arkea. Tai normaaliksi sitä ei kyllä tällä hetkellä vointini vuoksi voi luonnehtia…
Minulla todettiin useampia vuosia sitten keskivaikea masennus, jonka kanssa nyt sitten olen kamppaillut. Välillä on ollut helpompia, lähes ”normaaleja” jaksoja, ja välillä syöksyn todella syvälle. Ja nyt on päässyt käymään juuri niin.
Tuntuu välillä, että olen täysin umpikujassa. Voimani ovat täysin lopussa -ja oikeasti tarkoitan, että täysin lopussa. Minulla on ollut aivan liikaa viime aikoina päiviä, jolloin en kykene tekemään mitään, ja tämä päivä on ollut yksi niistä. En ole edes syönyt juuri mitään. En jaksa laittaa ruokaa. Kaikki tuntuu merkityksettömältä, olen vain maannut. Koulustakin on poissaoloja… Ahdistaa, enkä tiedä mitä pitäisi tehdä.
En tiedä mitä haluan ihmisten minulle sanovan, mutta toivon ehkä vain vertaistukea, ja jonkinlaista toivoa. En jaksa edes kirjoittaa enempää, aivot on liian sumuiset.. Jospa tämä tästä helpottuisi joskus, se on suurin toiveeni tällä hetkellä.