Valheet, itseinho ja itsetunto-ongelmat ja se kun ei enää jaksa...
Tänne kirjoittamisesta on tullu joku valopilkku mun maailmaani, täällä voi tuntea sen kuinka ihmiset todella ymmärtää miltä minusta todella tuntuu, täällä voi olla sitä mitä on ja mille tuntuu, ei tarvii jaksaa enempää ku oikeasti jaksaa, ei tarvii hymyillä jos itkettää…
Mun elämästäni on tullu iso valhe, jota mä elättelen viimeisillä voimillani. Keksin syitä ja valheita että ei tarviis sanoo niinku asiat on. Koulussa tuskin jaksan olla paria päivää viikossa ja siitä seuraakin ongelmia koulussa opettajien ja luokkakavereideni kanssa, yhteispeliähän se on… Aina pitää keksiä syy miks en ollu koulussa, laiskuutta ne epäilee. Kohta hylsyy kurssit ☹️ Siskolle, jonka kans asun valehtelen ja äitilleni ja se sattuu 😞 En haluu olla epäluotettava pikkuinen valepukki joka päästelee suustaan isompia valheita… ”mites koulussa?”, ”no jaa, ei kummempaa” Vaikka oikeesti olisin vaan maannut kotona…
Itseinhoni kasvaa jatkuvaan 😝 , en ole mikää laiha kuikelo, mutten kai mikää erityisen lihavakaan… 168/58, mut silti koen jatkuvaa itsekritiikkiä jokaisesta kehon osastani ja vertailen itseäni muihin. Peilistä näkyy ruma, lihava ja kaikin puolin sekä fyysisesti että henkisesti iljettävä ihminen.
Olen ujo, mikä heijastuu itsetunnostani. Olen se tyttö joka haluaa olla neiti täydellinen jonka kaikki haluaa ja jota kaikki rakastaa, mutta enää en jaksa edes yrittää joten kaikki heitän siis hukkaan… Elän ääripäästä ääripäähän. Joko yritän nii kovasti saada kaiken tai sitten vain heitän kaiken hukkaan mitä minulla on. Yhtäkkiä ”valoisa, iloinen, tempperamenttinen ja asioihin positiivisesti suhtautuva tyttöni olikin joku muu” <-- äitini sanoin päivystävälle psykologille, kun olimme miettimässä olisiko minun mentävä osastolle asioiden riistäydyttyä täysin käsistä...
HAluisin vaan nii kovasti sen ajan takasin ku kaikki oli tosiaan hyvin, osasin nauraa tuntematta katkeruutta itseäni kohtaan, oliko mulla oikeus nauraa? 😐
En tiiä mikä mut nostas pohjalta takasin, nostaako mikään? Lääkkeitä pistellään jo toista jaksoo ja unilääkkeistä en pääse eroon…
Kaikki mun mies jutut on kaatunu ikävästi ja sen takia pelkään luottaa kenenkään… Keväällä mut yritettiin raiskata joten seksi on jotenkin pelottavaa mulle sen jälkee ☹️ KAipaan silti läheisyttä ja huolenpitoo enemmän ku kukaan, mut silti en osaa päästää ketään lähelleni. En kestäis enää jos joutuisin satutetuksi, enkä halua satuttaa muita.
Kivaa roolia oon oppinu pitämään. Ja oon vaan nii poikki ja turhautunu kaikkeen et tuntisin oloni varmasti paremmaks jossain muualla kaukana kaikesta, pois täältä. Haluisin nii kovasti tappaa itteni mut pelkää etten onnistuiskaan…
Mut kiitti teille jotka jaksoitte lukee tän, antaa hetken mun ajatuksille ja olisin kiitollinen jos joku vaivautuisi kommentoimaan 🙂