Olen ollut jo pitkään masentunut. Hoitoon en ole uskaltautunut. Mutta tuosta olenkin jo joskus kirjoittanut tänne joten skipataan se.
Tänään epäonnistuin harvoissa asioissa jotka minut saavat joskus onnelliseksi. Ensin menetin koko pokeritilini. No ei siinä mitään, sitä sattuu. Mutta pahemmaksi tekee asian kun kaverini (naapurit) lopettivat yhtäkkiä vastaamisen minun puheluihin joku viikko sitten.
Tiedän että ne ovat paikalla, eivät vaan halua vastata. Muut kaverit ovat turhan kaukana. Helpottaisi jos olisi joku jolle puhuisi että saisi ajatukset muualle. Mutta viimeiset 4-5 päivää on mennyt aikalailla jatkuvissa ahdistus/masennuskohtauksissa.
Ja vaikka suurimman osan ajastani haluankin olla omassa asunnossa ”turvassa” tulee usein tunne että pakko päästä ”sosialisoimaan” jotta yksinäisyyden tunne hetkeksi hellittäisi.
Viime ja tämä viikko on mennyt pahemmin kuin pitkiin aikoihin. Joten olen alkanut suunnitella pakosuunnitelmaa. Se menee näin: 1. Isken leipäveitsen tuosta kyynärpään vierestä käden läpi ja soitan sitten ambulanssin. (Minulla on hemofobia joka tarkoittaa suunilleen että menetän tajuntani melkein samantien kun näen vuotavaa verta itsestäni).
2. Hoidan itseni hoitoon tuota kautta.
Muuta toimivaa suunnitelmaa minulla ei oikein ole. En oikeastaan halua tappaa itseäni, vaikka sekin pyörii mielessäni jatkuvasti. Oikeastaan toivon että minulla olisi ”munaa” tappaa itseni. Voi kun olisikin pistooli tai joku muu ase, olisi niin paljon helpompaa.