uupumus

uupumus

Käyttäjä krupsitsa aloittanut aikaan 14.11.2009 klo 21:57 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä krupsitsa kirjoittanut 14.11.2009 klo 21:57

Moi ajattelin kirjottaa,kärsin kovasta uupumuksesta ja tämä haittaa elämääni paljon,kaikki on ok eli ei ole fyysisesti mitään vikaa,mut oon todella uupunut mul on
-lihasheikkoutta mikä vaihtelee
-unelias tokkura olo
-vapinaa välillä
-silmien kuivuutta
-ahdistusta
-sekava olo päässä johtuen uneliaasta ja rankasta uupumuksesta
mul on myös sosiaalistentilanteiden pelko ja ahdistuneisuus,onko ketään kenel on tllasta?☺️❤️

Käyttäjä Eläväinen kirjoittanut 18.11.2009 klo 13:22

krupsitsa kirjoitti 14.11.2009 21:57

Moi ajattelin kirjottaa,kärsin kovasta uupumuksesta ja tämä haittaa elämääni paljon,kaikki on ok eli ei ole fyysisesti mitään vikaa,mut oon todella uupunut mul on
-lihasheikkoutta mikä vaihtelee
-unelias tokkura olo
-vapinaa välillä
-silmien kuivuutta
-ahdistusta
-sekava olo päässä johtuen uneliaasta ja rankasta uupumuksesta
mul on myös sosiaalistentilanteiden pelko ja ahdistuneisuus,onko ketään kenel on tllasta?☺️❤️

Heippa krupitsa,

Kiva, että kirjoitit! Usein jo se, että saa jakaa huoliaan muiden kanssa, helpottaa. Osaatko sanoa, mistä uupumus aiheutuu? Pelkäätkö kaikenlaisia sosiaalisia tilanteita, vai rajoittuuko pelkosi tiettyihin kohteisiin? Älä syyttä suotta häpeä ahdistustasi! Luulisin, että sinulla vain on huonoja kokemuksia, joihin et ole syypää mutta joiden käsittely vie aikansa.

Käyttäjä Aamu kirjoittanut 21.11.2009 klo 14:55

Hei Krupsitsa!

Oireesi kuulostavat tosi pahoilta, eikö löydy mitään fyysistä? Onko veren rauta-arvot kunnossa? (En ole hoitoalalla)

Kyllä psyykkiset paineet voivat viedä ihmiseltä tosi paljon energiaa. Minäkin olen ollut joskus todella väsynyt ja aikaansaamaton. Kyseessä on ollut masennus sekä se, että jotkut tapahtuneet asiat ja niiden selvittäminen mielessään on vienyt koko energian.

Pidä itsestäsi huolta! Tee asioita, joista pidät, ja jotka eivät tee psyykellesi tai fysiikallesi pahaa.

Parempaa huomista sinulle toivottaa Aamu 🙂🌻