En tiedä mitä tekisin elämäni suhteen. Olen 20-vuotias ja muutama vuosi takaperin kärsin todella vaikeasta masennuksesta ja syömishäisiöstä. Nyt joitain oireita on tullut takaisin lääkevaihdosten yhteydessä. En haluaisi olla riippuvainen lääkehoidosta mutta en pärjää ilmankaan. Olen syönyt noin kymmentä eri lääkettä yhteensä 5 vuotta ja kun jouduin lopettamaan yhden pitkäaikaisen lääkkeeni sain niin kamalia oireita etten melkein uskonut selviäväni niistä. Nyt on kuitenkin uusi lääke joka on ihan hyvä ja olo on parempi paitsi että ajoittain kärsin pahasta ahdistuksesta ja mielialani on laskenut jonkin verran. Minulla on myös taas syömishäiriö ja se tekee minusta epävarman ja pelokkaan. Huominen on tärkeä päivä kouluni kannalta ja jännitän jo etukäteen sitä niin paljon… En halua kuolla mutta en aina jaksaisi elääkään, ainakaan omaa eläämääni. En ole yksin mutta en pidä itsestäni ja pelkään myös mitä oksentaminen tekee/on tehnyt terveydelleni. En tiedä mitä tehdä, kun valmistun jo tänä keväänä. Töitä pitäisi hankkia mutta haluan myös jatkaa opiskeluja. Mitenhän jaksan molempia, en tiedä mutta voin niin paljon paremmin kuin aikoihin lukuunottamatta pikku ongelmiani jotka varjostavat kaikkea elämässäni. Olen yksinäinen ja kaipaan jo seurustelukumppania, olisin valmis pitkästä aikaa. Olen ihan hukassa itseni ja elämäni kanssa enkä tiedä onko elämällä mitään ihanaa minulle tarjottavana. Ihmiset ovat ihania mutta unelmiini en jaksa enää uskoa.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.