too afraid to live, too scared to die
Elän kuin sumussa. Elämälläni ei ole sisältöä, vaikka siltä päältäpäin näyttää. Minulla on tyttöystävä, vanhemmat, isovanhemmat, katto pään päällä, kavereita ja muutama hyvä harrastus. Minusta kuitenkin tuntuu ettei aika kulkisi vain eteenpäin, se valuu alaspäin, kiertää ylös ja palaa takaisin. En hahmota päivää toisesta, mutta silti vaikka kuinka paljon ahdistaisi se naamari on laitettava naaman eteen aina kun joku katselee.
Olen yrittänyt itsemurhaa kolmesti, viillellyt, vetänyt lääkkeitä, ahdistunut, syrjäytynyt, masentunut lisää, varastellut, valehdellut, myynyt itseäni, kuollut henkisesti monta kertaa, tämä on loputon lista. Minut on laitettu suljetulle kahdesti, syön lääkkeitä ja käyn psykologilla kerran viikossa. Tämä ei kuitenkaan auta. Taistelen itsetuhoisuutta vastaan joka päivä. On kuin sydän pumppaisi veren sijaan kipua. Jokainen sydämenlyönti todistaa sitä että olen jälleen epäonnistunut eräässä asiassa = elämässä ja kuolemassa.
En tiedä, en halua elää. En halua kuolla. Olen vain niin kyllästynyt kaikkeen ja kaikkiin. Too afraid to live, too scared to die.
😯🗯️