The lost and damned
Hei, en tiedä miten minun tämä pitäisi sanoa mutta minulla on ongelmia. En puhu niistä kenellekkään, koska en halua läheisteni tietävän. Ajattelin että voisin tänne ne purkaa, mitä haittaakaan siitä minulle olisi. Kerron koko synkän tarinani. Aluksi synnyin suomessa, mutta kuin olin 1v niin vanhempani muuttivat työn perässä amerikaan. Siellä ei kiusattu ja kuri oli ihmeellistä. Ei kiroilua, naurua(siis pilkallista) ym… Siellä minulle tuli veli, yhden vuoden minua nuorempi. Sitten 7 vuoden päästä muutimme takaisin suomeen. Olihan se jännä kun ei osannut kaikkia sanojakaan. Kävin ala astetta. Siellä minä kävin ylä astelaisten kanssa englannin kursseja jotta kieleni pysyisi hyvänä. Siellä tuli minun eka fyysinen ’kiusaus’ kun eräs tyttö kuristi minua koska oli kateellinen englannin osaamiselleni. No niin nuorena otin ja kerroin äitilleni ja asia ratkaistiin. Sitten hyvästelin jälkeen kaverini ja muutimme paikkaan x (maaseudulle, en kerro paikkakuntaa.) siellä koulussa ollessani ero oli valtava! Siinä missä olin tottuunut hyvä tapaisiin ja mukaviin ihmisiin niin täällä tulee tällaisia isoja kiusaajia. Noh, ei siinä mitään. Sain hyviä kavereita ala luokalta paitsi että eräs kaverini petti minut ja kiusaajani kiristivät minua kuristamalla… Kävin siinä koulussa 3-6 luokan. Sitten alkoi varsinainen alamäki. Ylä aste. Kaverini jäivät ala asteelle ja ainut tuttu oli tuo minut pettänyt ’kaveri’. No minuahan kiusattiin. Olin yksin. Ja lopulta olin sen petturin kanssa koska ilman sitä minua olisi kiusattu vielä enemmän. Mutta ei se silti tehnyt elämästä helppoa. Sillä nämä minun kaverit kiusasivat minua senkin edestä. Keksien pilkka nimiä ja lauluja… Siinä puoli vuotta sitä joka päivä otettua minulla naksahti. Idea kostosta. Suunnittelin silloin koulusurmaa. Piirsin ja ideoin sitä. Siitä pari viikkoa niin tapahtui jokela. Huomasin silloin ettei se ollut tervettä ajatella tällaista, joten illalla kun äiti peitteli pikkuveljeni (joka saa kaiken huomion koska on vammainen) sanoin äitillen että aijon tehdä itsemurhan. Siitä alkoi kauhea huutaminen ja melskaus. Säikähdin ja sulkeuduin. Mieleeni jäi kytemään se idea. Siitä se kiusaus senkuin jatkui. Minusta tuli hiljainen ja outo. En muista oliko se näihin aikoihin kun minä näin asioita joita ei ole. Se ei riittänyt että päiväni olivat painajaista. Vaan illallakin minä katsoin kuinka pahimmat pelkoin vaanivat minua. Näinäkin päivinä näen ne yhä… 8 luokalla olin jo aika loppu. Minun pääni sisälle oli tullut ääni. Ääni joka olen minä, mutta erillainen. Se kertoi koko ajan kuinka kostaa ja mitä vääryyksiä koen, mutta vain illalla ennen nukkumaan menoa. Ajattelin että kesällä hankin metsästyskortin ja aseen. Joilla lopettaisin kaiken. Sinä kesänä tapahtui jotain odottamatonta. Jotain joka ei käynyt mielessänikään. Sinä kesänä minä rakastuin. Siitä lähti aika jossa toivoisin olevani aina. Koulussa minua kiusattiin ja pilkattiin mutta nyt oli jotain jota katsoa ja odottaa. Sitten tein virheen. Eräänä iltana minun itkiessäni surua kerroin hänelle kaiken sen mitä oikeasti olen ( olen siis koulussa normaali mukava tyyppi. En näytä muille mikä olen. En oikein tiedä itsekkään miksi en) kertoessani suhde kuihtui. Tänä uutena vuonna sain ekan tosi pahan skitso kohtauksen. Näin mitä hirveimpiä asioita. Ja se ääni puhui minulle klonkkuna. Kertoi kuinka kaikki ihmiset pettäisivät minut jos kertoisin meistä. Kuinka minua jahdataan. Kuka minua jahtaa? Kaikki psygologit hän sanoi. Metsästävät sinua. Antavat sinulle piikkejä (neulafobija) ja muuttavat sinun aivojasi aineilla. Et ole silloin oma itsesi. Ne tuhoaisivat meidät. Se sanoi. ( Siksi en kerro teille paikkaa jossa asun en luota teihin edelleenkään. Enkä siksi käynyt terkkarilla. Jatkuvasti pelkäsin että ne löytävät minut!) sitten tässä hiihtoloman jälkeen tyttökaverini, rakkauteni jätti minut. Sen takia että minun ongelmani olivat liian paljon jopa hänelle. Silloin kun seurustelin ääni sanoi. Älä kerro hänelle. Hän on samanlainen. Pettää sinut ja jättää. Ja kun hän jätti niin tavallaan klonkku on saamassa minusta otetta. Esim se ei enään puhu illalla. Vaan myöskin päivällä. Esim ruokalassa se ehdotti minua puukottamaan voiveitsellä kiusaajaani. Tällainen on minun ongelma. Tarvitsisin apua mutta en luota kehenkään siksi tulin nettiin. Jos jotenkin pystyisitte auttamaan. En tiedä miten mutta ei tämä voi näin jatkua…