tasaisen tylsä masennuksen täyteinen elämä
Moi!
oon uusi täällä ja mulla on asiaa
eli
Tunnen itteni tosi usein masentuneeksi/surulliseksi ja viikossa on ehkä yksi päivä hyvällä lykyllä jolloin en pahemmin ajattele synkkiä asioita. Synkät ajatukset pukkaavat esiin kun olen koulussa ja vapaa-ajalla kun en ole kaverien tai kaverin kanssa. Mua on kiusattu yläasteella ja urheilujoukkuessa ja siksi musta on tullut arka ja huonon itsetunnon omaava. Ajattelen, että mun nuoruus menee hukkaan kun käyn harvemmin ulkona ja en saa kutsuja bileisiin ja sillai. Ja en tiedä välitetäänkö musta aidosti
Kavereita on muutama , mutta tulee kohtuu usein päiviä jolloin en voi olla kenenkään kanssa 😞 ja tuolloin tulee alakuloisuus pintaan aika nopeasti. Vanhemmat on mulla aika ylihuolehtivaisia ja säännöt ovat kotona tiukkoja , mikä ahdistaa 😠 , joten olen kotona vain jos ei ole muuta tekemistä. Niillä ei ittellään oikein ollut nuoruutta, oon kuullu. Myös mun veljellä ja siskolla on myös vähän kavereita ja ne on mua vanhempia
Oon 16-v , ja voisin jo parin vuoden päästä muuttaa pois kotoa ,mutta nyt se tuntuu pitkältä ajalta.
Lukiossa kaikki on mennyt toistaiseksi hyvin ,on uusia kavereitakin 😀 ja viihdyn hyvin(en kuitenkaan hengaa niitten kanssa ku ne asuu kaukana ) . Tunnen kuitenkin itseni aika onetomaksi 😭 joten neuvoja kiitos 😉