Olen jo aiemmin tehnyt näitä judiskoja tänne ja kirjoittanut elämästäni. Oon siis 99- tyttö, itseuhoinen, ehkä vähän syömishäiriöinen, mutta en ole koskaan käynyt missään psykalla,en uskalla kertoa kenellekkään. Perheväkivaltaa,ja tajuttoman kiireinen elämä! Koulu rasittaa,kun pitäs 8luokalla numeroita nostaa,mutta stressin ja ahdistuneisuuden kekskellä en ehdi lukea! Vanhemmat pakottaa minut harrastamaan kilpa hiihtoa,joka tarkoittaa jokapäiväistä treenaamista,ja talvi täynnä kisoja. Stressaan ihan koko ajan,pelkään äitiäni ja sen reaktiota JOKA ASIAAN. Se on joskus aika väkivaltainen ja yhdestä väärällä äänensävyllä sanotusta sanasta tullee kotiaresti, puhen pois,ja kieltää kaiken kivan mun elämästä,kävin viimeksi kesällä kaverin luona,ja en kuulema sitäkään olisi ansainnut. Kotona minun täytyy tehdä koko ajan kaikki työt,eikä veljieni tarvii tehdä mitään! Mun elämä on täyttä h*lvetiiä, MIKÄÄN ei mene hyvin!? Ero poikaystävän kanssa vähän aikaa sitten, se olikin aika ……… Huoh,mikään ei oikeesti onnistu,en uskalla hakea minkään laista apua,niin, eli STRESSAAN KOKO AJAN KAMALASTI ÄITISTÄNI, ollaan käyty vaikka missä mahakipujeni takia,lopulta terkkari kysyi,ja muutkin lääkärit,että onko minulla stressiä? En halunnut sanoa että on ja paljon,joten sanoin vaan ei. Kaikki mahakivut johtuu siitä ja se on päivittäistä. Tosi herkkä maha muutenkin. Olen menossa puhumaan stressistä oppilaanohjaajalle ja ahdistuneisuudesta ja syömisongelmista ystäväni kanssa,kun se on niin huolissaan. Ehkä se on ihan hyvä juttu? Muilla kokemuksia stressin pahoista vaikutuksista teihin? Miten lievitätte omaa stressiänne, jotain keinoja/vinkkejä, apu olisi tarpeen sillä tätä ollut jo vuoden verran..?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.