Okei eli siis alotan tässä kirjottamisen nyt ilman mitään alkuspiikkejä!
Musta siis tosiaan tuntuu että kaikki ei oo ihan okei, että oisin ehkä mahollisesti vähän masentunu tai jotain vastaavaa? Tarviin vaan vähän neuvoja mitä tehä, jopa tää kirjottaminen tänne nettiin tuntuu jotenki tosi hankalalta ja kynnys oli tosi suuri ennenku uskaltauduin tänne tulla kirjottelemaan.
Homman nimi on nyt se, että oon jatkuvasti tosi uupunu, mikään ei huvita, eikä oikeen tunnu miltään, asiat menee muutenki jatkuvasti päin h******iä, olo on tosi yksinäinen ja epätoivonen. Musta tuntuu, että asiat ei oikeen koskaan muutu parempaan päin tai siis, että mulla ei oo mitään kummosta tulevaisuutta edessä.
Vanhemmat eros n.2v sitte, isä muutti suoraan 200km päähän meistä ja sitä näkee nykysin ehkä n.2 kertaa kuukaudessa silleen pikasesti.
Oon vielä lukiossa ja itseasiassa mun piti päästä ylioppilaaks tänä keväänä, mutta eiköhän seki menny mönkään kaikkien hankaluuksien takia ja nyt sitte jumitan vielä sen yhen vuoden tuolla koulunpenkillä. Lukion lisäks käyn töissä n.4 kertaa viikossa. Lähinnä semmosia iltatöitä. Viihdyn töissä, koska siellä musta tuntuu että en oo yksin, pääsen palvelemaan ihmisiä ja mut huomataan.
Tän kaiken lisäks mulla on poikaystävä, ollaan seurusteltu kohta puoltoista vuotta, mutta nyt on asiat menny tosi huonoon jamaan. Mä oon kuulemma muuttunu niiin paljo jotenki huonompaan suuntaan että mikään ei sentakia toimi ja se, että haluun omaa aikaa perheen ja kavereiden kanssa on kuulemma kans yks huono asia.
Väkisinki tulee jatkuvasti stressiä ja semmonen syyllinen olo kaikkeen huonoon mitä ympärillä tapahtuu.
Oon tässä nyt kuukauden verran miettiny, että olis ehkä parempi lopettaa toi suhde koska se ei selvästikkään enään toimi ja mulla on vaan kokoajan hirveen kahlittu ja syyllinen olo, vaikka mun mielestä oon ihan oikein toiminu suurimmanosan ajasta ja yrittäny muuttua moneen otteeseen koska en oo kelvannu semmosena mikä sillä hetkellä oon. En vaan tiedä miten sitte pärjään jos nyt tulis se ero, sit vasta olo tuntuiski tosi yksinäiseltä ja toivottomalta.. 😑❓
Toivottavasti nyt saitte vähän edes jotain käsitystä siitä miltä musta tuntuu ja miks kaipaisin jonkun apua asiaan!