Sinkkuus masentaa
Hei, olen 16v tyttö. Tiedän kyllä että mun ikäisellä nuorella ei ole mitään huolia vielä saada poikaystävää. Mutta silti, hyvin moni ystävistäni seurustelee jo, ja itselläni on takana yksi kaukosuhde. Suhde loppui koska olisimme saanut nähdä toisemme ensimmäistä kertaa vasta opiskelujen loputtua. Olen menossa lukioon kesän jälkeen.
Mutta, poikaystävästä. En halua näyttää epätoivoiselta ja ottaa jonkun joka ensimmäisenä eteen sattuu. Olin masentunut n. 2 vuotta (2011-2012)
ja nyt olen vieläkin ns. parantelemassa itseäni. Viime poikaystävän kanssa avautuminen ja asioiden itkeminen pois hänen seurassaan auttoi, ja iso taakka lähti harteilta. Nyt kun olen ollut sinkku noin vuoden, asiat alkaa painaa aika paljon taas. Tekisi mieli avautua jollekkin, ja olisi ihana saada taas fiilis rakkaudesta. Tiedän kyllä että lukioon mennessä tapaan uusia ystäviä, ja joku saattaa olla ihan kiinnostava.
Se asia mitä tässä nyt kysyn teiltä on, että miten saa pojan huomion? Joskus kun yritin pojalle puhua se meni siihen että sanoi moi ja ihmetteli miksi mä puhun sille. Kaksi kaveripoikaa mulla on mutta suhdetta en edes ajattelisi. En halua että pojat saa taas jonkun käsityksen että olen outo friikki kun tulen noin vain sanomaan moi…