Seurustelu + ahdistus
Seurusteltu on tässä kuussa 1½vuotta.Melkoisen pitkä aika,olenhan minä vasta 16v ja poika 18v.Alussa epäilin aloittaa seurustelua koska edellisestä jutusta oli todella paha maku suussa.Meinasin kieltäytyä mutta onneksi järjenhiven oli tallella,sillä olisin kävellyt onneni ohitse.Nyt on alkanut ahdistaa pahasti koko juttu.Poika on ihana,antaa mennä jos on menoja(bileitä,kavereita ym)ja hellii.Olen ihminen joka tarvitsee paljon tilaa ympärilleen ja sekoan jos joudun olemaan 24/7 saman ihmisen kanssa.Ahdistavaa.Joten näin ollen on alkanut tuntumaan siltä että kun olen pojan kanssa,teen ns.jotain väärää jos vain makoilemme ja hengailemme.Eli aika ”menee hukkaan”.Tämä taasen aiheuttaa haluttomuutta (vähän joka saralla) ja saa pojan ymmälleen.
Tämä siksikin vaikea tilanne koska poika opiskelee viikot eri paikkakunnalla ja näin ollen haluaisi vkoloppuna vain olla ja rauhoittua -mieluiten minun kanssani.Itse taas paahdan lukiossa viikot ja vkonloput haluaisin sitten myös sitä omaa aikaa(koittaa jos pystyisin ihan vain rauhoittumaan,joka sekin on osoittautunut vaikeaksi,sillä siitä tulee huono omatunto.)sekä nähdä niitä kavereita joita viikon mittaan ei niin paljoa kerkeä näkemään.Sillon harvoin kun täällä niitä bileitä ym on,tottakai haluaisin mennä ja se ajoittuu sitten sille vkonlopulle.Poika ei niistä kekkereistä paljoa perusta,joten useasti jää kotiinsa.Tästä taas seuraa itselle huono omatunto,kun itsellä on kivaa ja toinen möllöttää kotona.Useasti jos olen tuulettumassa,en tuijota puhelinta vaan pidän kivaa kavereiden kanssa.Pojalla taas on paha tapa soitella monesti päivässä,joka välillä pistää ärsyttämään.Eihän siinä ole enään mitään sanottavaa jos monta kertaa juttelee,koska ei elämä sentään ihan niin mielenkiintoista ole.huoh,vaikeaa.
Sitten tästä ahdistuksesta.Välillä tuntuu vahvasti että ollapa sinkku jälleen,saisi heittää flirttailevaa läppää muiden kanssa ja olla avoin uusille ihmisille.En tällä tarkoita,että haluaisin paneskella muita,mutta seurustelu rajoittaa kuitenkin tietyllä tapaa muihin ihmisiin tutustumista.Mutta entä jos eroan ja kukaan ei huoli minua enään sen jälkeen?Entä jos tämä on Se Oikea ja en vain tajua sitä?Luulen että jossakin on vielä parempaa.Entä jos teen isoimman virheen ikinä jättäessäni pojan?Enkä tiedä pystyisinkö siihen,menettäisin samalla pojan ja hänen vanhempansa yms.Tämän puolentoistavuoden aikana meistä on tullut kuitenkin hyvin läheisiä.Apua.Vaikuttaa toivottomalta.Tiedän,että poika kuitenkin rakastaa minua enemmän kuin mitään,hellittelee ja jaksaa aina vaan kehua.Mitä muuta nainen voisi toivoa?Ilmeisesti olen sitten ihan toivoton.(ongelmani on myös heikko itsetunto..)
Anteeksi tämä romaani,mutta näin tunnen.Asiaa tulisi vielä paljonkin,jos joku jaksaa kuunnella ja kenties vähän auttaakin?Arvostaisin sitä ! 🙂