selviänkö erosta ikinä.
Olen parikymppinen tyttö. Erosin viime kesänä, reilu vuosi sitten pojasta jota rakastin. Ero oli täysin minun takia. Mieheni suunnitteli perhe-elämää ja mä vasta itsenäistymässä oleva tyttö. Mies vuodatti tunteitaan ja minä täysin kokematon semmosessa. En pystynyt, tunsin olevani liian pieni tyttö aivan liian isoissa saappaissa. Moni asia ahdisti. Exäni otti asian rankasti, ryvin itseinhossa ja tuin exääni. Kannustin häntä jatkamaan elämää, muuttamaan ja uskomaan tulevaan. Uskoin hänen löytävän paremman. Ja niin kävi.
Elämässä ulkosesti menee ulkosesti hyvin. Ammatti jossa tuen ja kuuntelen ihmisi , pärjään ja saan paljon kiitosta. Työpaikalla olen se aina iloinen ja reipas työkaveri. Pukuhuoneessa peitä puuterilla itkemisestä punaiseksi menneet silnanympäryksey, vedän työtason päälle ja naaman vireeseen . Edelleenkin paikallaan olo on tuskaa.
Miten olette päässeet jaloilleen kun olette kaatunut? Pystyn enään koskaan luottamaan tai uskomaan tulevaan? Onko joku päässyt yli ja saanut tunteen että oikeasti vielä rakastaa. Miten pääsee pois menneestä ja miten unohtaa virheensä. Miten antaa itselle anteeksi. Miten löytää itsensä, löytää toiveensa ja omat mielipiteensä. Kun tuntuu että on aivan kaaoksessa, hukassa itsensä kanssa. Aivan rikki.
En tiedä miksi olen tällainen. Helpompi tukea muita kun myöntää itselle että tarvitsee itse apua. Kukaan ei ole nii hukassa, niin hajalla ja eksynyt kuin minä.
Auttakaa.