Hei!
Satuitteko katsomaan dokumentin "elefanttipojasta"? Jos pitää itseään rumana, oikeanlaista perspektiiviä asiaan antaa juuri tuollaiset ohjelmat. Maailmassa on niin paljon oikeasti erinäköisiä ihmisiä. Tälläkin pojalla sairaus sai jotkin kudokset ja luut, lähinnä jaloissa ja käsissä, kasvamaan epänormaalia enemmän. Ilman leikkauksia hän menettää liikuntakykynsä ennen murrosikää, leikattunakin ennen pitkään. Kiittäkäämme luojaamme siitä, että meidät sentään tunnistaa ihmisiksi!! Olemme oikeasti saaneet paljon, olemme oikeasti kauniita.
Kiusaamisesta haluan sanoa sen verran, että pikku-pojat harvoin oikeasti kiusaavat tyttöjä. Yleisimmin se on kiusaa, kiinnostuksesta kumpuavaa huomionosoittamista. Minuakin kiusattiin ja pidettiin rumana (tiedän nyt että olin kaikkea muuta), ja tiedän kuinka se sattuu. Se aiheutti sen, että hyvin pitkään ajattelin todella olevani ruma. Itse asiassa vieläkään en ole kokonaan päässyt siitä ajatuksesta eroon. Todennäköisin syy oli noiden tyttöjen kateus! Kuinka nurinkurista.
Sanoit, että yllättäen myös itse rumat naiset karsastavat rumia miehiä. Etkös itsekin ole kuin he? Sanoithan, ettet välitä rumista naisista. Elämällä on tapana antaa samalla mitalla. Ei turhaan käsketä tehdä niin toisille, kuin haluaisi itsellekin tehtävän. Ihmeellistä, että valitat kohtaloasi, jos itsekin karsastat "rumia". Kauneus on vain ihon paksuinen, kerran joku viisas sanoi. Ja kaikki me tiedämme mitä iholle käy ajan kanssa.. Jos menet naimisiin kauniin ihon kanssa, menetät sen, jos hellän mielen, säilytät sen.
Olen tehnyt pienen empiirisen kotitutkimuksen kauneudesta. Huomasin, että fyysisesti rumat, sydämeltään kauniit peittosivat mennen tullen kauniit, mutta sisäisesti kylmät. Uskon, että todelliseen ulkonäköön vaikuttaa eniten se, mitä sisältäpäin hohtaa.