en oo tehnyt mitään erikoista elämässäni, en ole millään tavalla erikoinen. tuntuu että olen syntynyt jollakin tavalla vaivaksi ja ärsyttämään ihmisiä, vai olenko muka joskus tehnyt jotain hyvää? elämäni on samaa päivästä toiseen, samaa paskaa aina. en ole onnellinen, olenko joskus edes ollut, ehkä luullut olevani. . loppujen lopuksi sitä tajuaa kuinka vähän on niitä jotka välittää, niin sanotut ystävät eivät näe tai haluakkaan ymmärtää että olo on oikeasti kauhea, heillä on parempaakin tekemistä. ymmärrän, en haluakkaan olla vaivaksi kenellekkään, en todellakaan. jotenkin vain tuntuu pahalta, eikö kukaan näe, eikö kukaan ymmärrä. eivät he vain jaksa uhrata aikaa elämästään, sitä kun on niin vähän että siitä siivuakaan voisi toisen hyväksi antaa. auttaisi paljon jos edes yksi ihminen tajuaisi, luulevat että ”kyllä se ohi menee, kyllä se siitä kohta, antaa sen nyt vaan olla”, eikö viisikin vuotta tätä paskaa riitä kertomaan ihmisille että kaikki ei ole hyvin? avun hakeminen itse on aivan liian vaikeaa, kukaan ei sitä puolestakaan tee, joten miten koskaan tästä olosta eroon pääsee. luovutus tuntuu helpottavalta ajatukselta, ei edes pelottavalta enää. nykyään sitä jo ajattelee lähes päivittäin. olisiko se itsekästä? miksi se olisi, saat tehdä omalla elämälläsi juuri niinkuin itse parhaaksi näet. nyt alkaa riittää jo pikku hiljaa. jossain menee sietokyky, kun ei jaksa lisää samaa enään.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.