Raiskattu ruumis & Häväisty sielu!
En tiedä miten aloittaa, erityisen vaikea aihe ainakin minulle. Minut on raiskauttu noin puoli vuotta sitten, inhoan tuota sanoo,Ai miksi? Sitä en tiedä, inhoan vain,niskakarvani nousevat pystyyn jos itse joutuu sanomaan taikka kuulen jossain muualla,se on liekkö mysteeri.
Olen siis 19-vuotias kun minulle tehtiin se pahin mitä naiselle voi tehdä, sen jälkeen olen meittinyt monesti että mielummin olisin kuollut kuin raiskattu vaikka yksiosa ruumiistani kerrallaan revitty irti kuin tämä kohtalo,en tiedä sillä hetkellä tuskin tuntuisi sen paremmalta mutta ainakaan jälkeenpäin ei tarvitsisi enää olla tietoinen mistään ja kantaa tätä suuren suurta tuskaa,häpeää ja syyllisyyttäni sisälläni koko elämäni eteenpäin viimeiseen hengenvetoon saakka..
Elämäni ennen raiskaustakaan ei ollut mtn ruusuilla tanssimista mutta tuntui helpommalta ennen raiskausta kylläkin, olen menettänyt poikakaveri ja läheiseni sekä ystävän lyhyessä ajassa mutta eniten otti koville tietysti poikakaverini siitä ei ole kulunut kauankaan aikaa ainakaan mielestäni en ole päässyt näistäkään menetyksistä yli kun tuli jo raiskaus. muuten suurpiirteittäin aika tasaisen tappavaa ollut mutta nyt kääntynyt aivan päälaelleen ehkä syystäkin, mitä olen kokenut..en tiedä!
Pakon edessä sain itseni hakemaan apua lähiaikoina kun tuntui etten enää kestä tätä olotilaa vaikka olin jo kestänyt sen puolivuotta tuskan kanssa mutta nyt en enää kestänyt enkä nähnyt muuta ulos pääsyä kuin kuolema,mitä tosin toivon vieläkin enemmän kuin mitään muuta enää…olen kerran käynyt puhumassa kriisikeskuksella työntekijälle asiastani ja jotenkin oli aivan kauhean olo sen jälkeen tuntui että tukehdun ahdistuneisuuteen..en pystynyt varsinaisesti tapahtumaa läpikäymään kertomalla enkä maininnut kuin että minut oli raiskattu ja olin aika lailla vähän sen jälkeen yritäänyt itsemurhaa..siinä kait tärkeimmät,taisin mainita menetyksenikin mutta niihin ei nyt puututtu olin aikaisemmin käynyt niitten takia puhumassa tuloksetta tosin mutta olin käynyt kuitenkin..jotenkin tuntui että tässäkö tämä oli?miten tästä eteenpäin, en voi loputtomiin rampata kriiskeskuksella puhumassa, olenko taasen tyhjän päällä kun sieltä joudun lähtemään,en tiedä sitäkään..monessakaan asiassa en enää elämässä tiedä mitään..
Mies raiskasi minut mielestäni äärimmäisen väkivaltaisella tavalla,pahoinpiteli ja ”viilteli”,olin varma että kuolen.
Tuntui ettei minua enää ollut, olin kuollut ainakin sisäisesti. Se kipu ja häpeän tunne oli tuskainen myöhemmin kun olin selvinnyt kotiin (kotimatkastani en muista mtn)en edes tiedä miten olen selvinnyt sinne,muistan vain kun tärisin niin etten pystynyt kenkiä pitelemään käsissäni joten jätin ne sinne,missä ovat varman vieläkin muistuttamassa teosta,en tiedä..Näytin ulospäin että kaikki oli ok, ja jatkoin ennalleen tai ainakin yritin,mutta en ollut kuin haamu vain kulkemassa en enää tiennyt mitä tehdä ja miksi edes tehdä olinhan jo kuollut ei minulla ollut muutakuin vain repalaiset kuoret,olin kuollut sisäisesti..sisimpäni oli kylmä,tyhjä sekä kuollut.
Hoidin arjen rutiinit vain pakonomaisesti ja loput ajasta surin ja syyllistin niinkuin teen vielä tänäpäivänäkin,en ole päässyt siitä mihinkään..
Se miksi haen apua,minulla ei ole harmainta aavistusta koska toivon vain kokoajan kuolevani ja että minut päästetäisiin tästä tuskasta pois ja pääsisin lepoon..
En pysty enää nukkumaan muutakuin 2-3 h yöunia,opiskella pitäsi jaksaa,kaikki on jotenkin hävinnyt ja en enää näe muutakuin raiskauksen ja kuoleman.
En tiedä mitä pitäisi tehdä enää,?onko muka jotain vielä tehtävissä,tuskin..on sellainen olo etten saa kriisikeskukseltakaan mitään apua, he kyllä kuuntelevat muttei opasta mitä pitäisi tehdä, en kyllä tiedä jaksankokaan enää kauan jatkaa tätä matkaa,ehkä siksi minua ei autetakkaan..
Kiitos jos joku jaksoi lukea,mutten tiedä mitä apua täsät oli kellekkään,tuskin mitään,jospa oma mieli kevenisi edes yhden veripisaran verran…😞
”MINULTA VIETIIN IHMISARVONI
MISTÄ MINÄ ENÄÄ OLISIN PITÄNYT KIINNI
KAIKKIALTA HALUSIN VAIN POIS
”MINÄ PELKÄÄN”
”ANNA MINUN OLLA”
”PÄÄSTÄ IRTI”
”LOPETA”
TUKAHDUTETTU HUUTO
VALUU SILMISTÄ
VÄÄRISTÄÄ KASVOT
KAIKUU METSÄSSÄ
VUOSIEN VAIKENEMISEN JÄLKEENKIN..””