psykoottinen masennus
Moikka kaikille, onko muita jotka tuskailee saman asian kanssa?
oon 19 v tyttö jolla jatkunut sama jo monta vuotta. Oon ahdistunut, ajattelen koko ajan mitä noloa teen, ajattelen koko ajan että mua kuvataan ja seurataan ties mistä pienistä raoista, minne ikinä vaan kameran saa piilotettua. Pahin pelko on se, että kaikki näkevät mitä noloa teen. Koko kameratouhu kuulostaa nyt omaankin korvaan hauskalta, mutta kun se tilanne on päällä, kaikki on mulle todellista mitä mieleen juolahtaa. Joudun piilottamaan kaikki kamerat. Teippaan niitä, kääntelen poispäin itsestäni ja jopa peilit ja muut kiiltävät pinnat joudun peittämään. Kun menen uuteen tilaan katselen ympärilleni heti, josko löytäisin kameran. En usko vaikka minulle kirveellä hakattaisiin päähän tieto siitä, ettei tämä pelko ole oikeasti totta, Olen muutaman kerran psykologilla käynyt ja otin aiheen esille. Tämä psykologi hymyili vakuuttaessaan minulle, ettei pelkoni ole todellista, käänsin hänen reaktionsa mielessäni niin, että hän nauraa minulle ja ei tietenkään puhu totta.
huoh, olen jo itse kyllästynyt tähän kamerapelkooni. Kaiken lisäksi pelkään siis koko ajan nolaavani itseni. En pysty puhumaan tunteistani, koska pelkään että minulle nauretaan. Minulla on maailman ihanin poikaystävä ja pakahdun halusta sanoa hänelle kaiken, mitä hän on ansainnut kuulla, mutta en vain pysty siihen. Pelkään ja stressaan ihan liikaa. Pelkään että hän vain leikkii kanssani ja sitä rataa.
siis pelkkää pelkoa, ahdistusta ja harhaluuloja. En usko että tulen ikinä enää saamaan töitä tai opiskelupaikkaa. Enkä nyt tarkoita tässä missään itsesäälissä pyöriä.
vaikka aihe onkin outo, mutta silti olen kiinnostunut kuulemaan, onko kellään muulla samantapaisia tuntemuksia? 🤨