Mä en oo ennen kirjottanut tänne keskusteluryhmiin, mutta nyt ajattelin koittaa. Elämäni muuttui täysin tämän vuoden alussa kun rupesin tappelemaan äitini uuden miesystävän kanssa(he on kihloissa). Melkein kaikesta jopa jo leikistä tulee riitaa. Mulla on nykyään kotona on paha olla ja välillä vituttaa ja ottaa päähän oikeen kunnolla.
Siis nyt olen kuukauden sisällä menossa psykologille ja haluisin tietää mitä ne kysyy ensimmäisenä?? En osaa kertoa mikä mulla on hätänä muutakun sen että kotona on paha olla. En tiedä uskallanko puhua psykologille!! Tartteeko mun pelätä sitä ihmistä?? Kuten huomaatte mulla on myös välillä huono itsetunto!! En luota itseeni!!!
Joten voisiko joku joka on psykologilla käynyt kertoa, mitä se kysyy ensimmäisenä?? Tai miten se alottaa sen juttelun?? Toivon suunnattomasti , että edes joku vastaa sillä mä todellakin haluan vastauksen tähän typerältä tuntuvaan kysymykseeni!!! Uskallanko puhua sille ihmiselle vaikka tiedän, että se yrittää auttaa mua!!! ☹️ en tiedä mitä mun pitäis siellä puhua!!! Muutakun ongelmistani!!
Jos joku voisi kertoa ekasta kerrasta psykologilla?!?!?!?!?! Vaikka tää ei tunnu kauhean tärkeältä, mutta mulle tää on tosi tärkeää!!!