Jassulle:
>>>Moni juuri mun ikäinen vaatii ainkin itseltään todella paljon, välillä jopa ns. >>>"mahdottomia" asioita.
>>>No, ehkä "panikoin" turhaan? Jospa se "unelmieni poika" tuleekin vastaan silloin, kun >>>sitä vähiten osaan odottaa?
Kaveripiirissäni on moni nainen ihmetellyt sitä että kun alkavat seurustelemaan, niin sitten niitä miesten lähestymisiä tulee enemmän yllättäen. Olen tullut siihen tulokseen että kun on hyvä olla sen oikean kanssa, niin se säteilee myös ulospäin positiivista energiaa, joka vetää puoleensa. Joten jos katkeran raivoisasti etsii sitä oikeata, niin sitä aitoa hyvää positiivista energiaa on silloin aika vähän säteilemässä.
Olen itsekkin "sairastanut" tuota rakkauden&hellyyden kipeyttä ja moneen kertaan aikoinaan ihmetellyt, että miksi se pitää minua otteessaan ja miksi teen siitä liian suuren numeron itselleni? Onhan elämässä oikeasti paljon muutakin kivaa kuin se puuttuva kumppani!?! Samoin myös muutama tuttuni on tuota surkutellut kun ei sitä oikeata tunnu löytyvän ja tekee siitä jotenkin liian hallitsevan suuren numeron itselleen.
Jos haluat parantaa mahdollisuuksiasi sen oikean löytymiseen, niin pitäisi keksiä kanavia missä voit luontevasti tutustua uusiin ihmisiin. Chatit, deitit, harrastukset, koulu, riparileiri jne. Kun on ihmisten ilmoilla, niin mahdollisuudet kasvaa. Vaatii avointa mieltä ottaa osaan kaikenlaiseen uuteen missä ihmisiä liikkuu eikä heti tyrmätä "en lähde". Kannattaa kuitenkin pyrkiä enemmän uusien ihmisten&asioiden kokemisesta kuin raivoisasti ottaa päämääräkseen sen oikean löytyminen, sillä muuten tulee PALJON pettymyksiä. Ei kahden ihmisen toimiva seurustelu ole oikeasti mikään helppo juttu kun toista ja ITSEÄÄN oppii tuntemaan, mitä elämältä oikeasti haluaa. Riitojakin siis tulee väkisin, joten ei sitä kitkatonta "elokuva rakkautta" seurustelu aina ole. Jostain se opettelu on kuitenkin aloitettava...