Olin neljä päivää Mikkelissä vanhimman siskoni luona. Kaikki sujui aivan tavallisesti, käytiin ostoksilla ja välillä syömässä. Katsottiin elokuvia ja käytettiin siskoni koiraa lenkillä. Yhtenä päivänä katsoimme So Little Time-sarjaa DVD:ltä, siinä esiintyy Olsenin kaksoset…ja katsottuani sarjaa en ole pystynyt oikeastaan muuta ajattelemaankaan! Olen katsonut heidän kuviaan, kotisivujaan, videoita Youtubesta. Olen jopa koittanut lähettää heille sähköpostia tyyliin ”I’m your big fan, you are so cute!”. Koulun ruokavälitunneilla olen katsellut hotelleja Los Angelesista, koska siellä on yksi heidän taloistaan. Google Earthistakin on tullut etsittyä heidän talostaan kuvia. Olen myös yrittänyt etsiä heidän kaikkia mahdollisia osoitteitaan. Illalla siinä pimeän tultua alkaa masentamaan enkä haluaisi oikeastaan puhua mitään. Joskus tuntuu että haluaisin olla jo aikuinen…ja että voisin asua heidän kanssaan. Siis onkohan minulla jonkinsortin pakkomielle heitä kohtaan, vai liittyköhän tämä kaikki jotenkin ikääni?
Kiitos jo kaikille vastanneile etukäteen! On muuten todella helpottavaa puhua jossain näistä asioista