Mua on häirinny pitkän aikaa pakkoajatukset. Kaikki lähti kai siitä ku siivosin yks päivä ja sitte äiti paiskas oven kii ku se puhu puhelimessa ja olin tulos sen huoneesee imuroimaa. Jotenki pelästyin kai siinä ja olin kiihdyksissäni ja mielee tuli sanat ”tapan sut”. Se oli kauheeta je pelästyin sitä koska en mä oikeesti ajattele tollee. Ja toi oli ihan naurettavan pieni juttukin mistä ”suutuin”. Kerroin äitille ja äiti loukkaantu ja pelästy sitä ja sano että ”älä puhu mulle” ja pelkäsin kauheesti. Saatiin sovittua ja sanoin äitille että en mä tietenkää oikeesti tarkottanu sitä.
Jonkun ajan päästä tosta olin kerran menos nukkumaa tosi myöhää. Vasta aamulla kuuden aikaa ja sitte just ku olin käymäs nukkumaa nii mun mielee tuli sanat ”tapa äiti” ja pelästyin sitä niin paljon että alko ahdistaa.. Mistä se oikee tuli? En mä oikeesti ajattele näin! Oli pakko kertoo äidille parin päivän päästä ja äiti ymmärs täysin ja lohdutti.
Sen jälkee mulla on tullu jonkinlaisina tällasia ajatuksia ja muita häiritseviä ajatuksia. Ne tulee yleensä aina yöllä ku oon yksin. Ajattelen jotai että jos mä tästä nousen ja teen jotai kamalaa? Mielee tulee kauhukuvia ja ajatuksia. Tätä on ihan hirveetä kirjottaa☹️ Pelkään että mussa on joku ”paha” sisällä ja mä sekoon tai jotai. Kerran katoin dokumentin John Lennonin murhaajasta ja se murhaaja selitti jotai kui sillä on kaks persoonaa ja ääni sen sisällä käski murhaamaa Lennonin. Mun ei ois pitäny kattoo tota dokumenttia, se jäi kummittelemaa mun päähän.
Pelkään et mulle tulee joku skitsofrenia tai joku. Luin jostai että pakkoajatukset voi olla joku ensi oire. Mua pelottaa kauheesti, onko ketää muita joilla samanlaista? Ootteko saanut apua ta ootteko saanu ajatuksia itse pois?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.