Kärsin Pahoista ja monista pakko-oireista , Yksi pakko-oireista on terävien /kärjellisten esineiden asettelu seinää vasten, Esimerkiksi pöydällä lojuavan voiveitsi minun pakko käydä laittamassa kärki senää vasten, koska minua häiritsee suunnatomasti veitsen kärjen ja seinän välinen tyhjyys, Toinen pakko-oireista on että minusta tuntuu että oikea puoleni on paljon painavempi kun vasen kehon puoliskoni ja joudun sen syystä pyörähtelemään 360 astetta jotta paino oikealta puolelta”siirtyisi” vasemmalle puolelle, joskus saatatan huitaista kädellä oikelta vasemmalle Oikean kehon puoliskoni painoa ”Heittäen” pääni yli vasemmalle puolelle jotta tasapainoittuisin , mutta pyöriminen on tehokkaampaa, Myös tähän liittyen minua ärsyttää suunnattomasti jos esimerkiksi sohvalla istuessani oikealla puolellani on enemmän tavaraa/ihmisiä kuin vasemmalla jollain oikea puoleni kuormittuu vielä enemmän ja joudun pyörimään jotta tasapainoittuisin, yleensä siirryn aina ihmisten oikealle puolelle jotta he olisivat tasapainoittamassa minun vasenta puoltani ja sistustan kotini niin että sohvalla istuessani enimmät ja suurimmat tavarat ovat oikealla puolellani … Minua ärsyttää suunnattomasti ihmisten paljaat jalat, kun ihmiset istuu toinen jalka toisen jalan päällä heiluttaen päälleistä jalkaa minua ärsyttää suunnattomasti se ja joudun poistumaan tilasta tai huitaisemaan kädellä ”Asian pois mielestä” (Huitaisu ilmassa naaman edestä oikealta vasemmalle) … Minua ärsyttää kun ihmiset makaavat mahalleen tai selälleen koska kärsin itse pahoista ”mahanpompautteluista” Vedän mahan sisään niin että kylkiluut näkyvät ja sen jälkeen pompautan vatsan pulleaksi ulos, tämä oire lisääntyy kun näen ihmisen makaavan mahalleen tai selälleen ,Kun katson kun jokin ihminen makaa mahalleen maassa (jota minä en ole pystynyt tekään enään yli 5 vuoteen) minusta tuntuu että hänen mahansa liiskautuu hänen alleen ja kun ihminen makaa selälleen minulle tulee tunne että hänen mahansa menee monttuun kylkiluiden väliin.. Kyllä, en ole voinut olla rannalla moniin vuosiin tämän takia koska en siedä mahalleen tai selälleen makaavia ihmisiä. Itsekkin joudun aina kun makaan niin makaan kyljelläni , sitä siedän katsoa myös muilta ihmisiltä. Tietokoneeseen littyvään pakkooireinen tapa on että pyöräyttelen hiiren osoitinta näytön kulmasta kulmaan koska hiiren osoittimen nuolen kärjen ja tietokoneen näytön reunan väliin jää tyhjää ja se ärsyttää jonka takia käytän vähän väliä hiirenosoitinta kulmissa ja reunoissa (Liittyy alussa mainittuun veitsi pakko-oireeseen ) , samaan syyhyn myös joudun aina tietokoneen sulkiessani ja välillä sitä käyttäessänikin pyyhkäisemään kädellä tietokoneen kulmat ja taustan samasta syystä kuin veitset seinään. En siedä tietynlaisia mattoja saan hermoromahduksen jos joudun istumaan ruokapöydässä ja allani on Ällö matto. En myös siedä vilttejä , villa tai fleece vilttejä.
Kärsin myös monista muista pakko-oireisista tavoista mutta tässä pahimpia ja elämää rasittavia. olen käynnyt 2 vuoden hoidossa ja saanut lääkkeitä oloa helpottamaan mutta lääkeet ovat ajan mennessä jääneet syömättä ja oireet pahentuvat. Pakko saada jotakin helpotusta näihin ,koska en voi elää rentoa ja normaalia elämää näiden oireiden ja monien muiden oireiden johdosta !
Toivoisin että kerrot omistasi kokemuksistasi, jos olet kärsinyt jonkinlaisesta pakko-oireesta !