Paha olo jota en näytä...
Moiks…
Ekaa kertaa kirjottelen tänne, onks kukaa vastaavanlaises tilantees…
Mä kirjoitan tähä lyhyesti tän pikku juttuni….
Noin puolitoist vuotta sitten mä olin yläasteella, ennen aina suosittu, yht äkkii mulla ei välillä ollukkaa ystävii ja poikaystävä petti, mä olin niin maassa ja sorruin viiltelyyn, itkeskelin iltaisin ja pyörittelin mielessäni itsetuhoisia ajatuksia. Mä en halunnut näyttää että mulla oli paha olla, mä vaan esitin kaikkee muuta mitä olin ja miltä minusta tuntu. Olin normaali iloinen itseni, vaikka mä olin niin rikki sisältä. Kukaa ei ikinä olis voinu tietää millään tavalla mitä mä oikeesti käsittelin sisälläni.
Kaikki jotenki normalisoitu viime kesänä kun vaihdoin paikkakuntaa pikkukylästä kaupunkiin ja muutin omilleni. Ihmissuhteet meni hyvin ja seurustelin. Ero tuli joskus uudenvuoden aikoihin, se vei omalla tavallaan voimia. Muutin siskoni kanssa yhteen, kun hänenkin elämän tilanteensa muuttui.
Kaikki oli hyvin, kunnes tuli vappu 2005 ja mä päädyin raiskaus yrityksen uhriksi, se veti maton mun jalkojen alta… Kun mä siitä toivuin suurimmaks osaks kaikki se masennus mitä yläasteella oli palas takasin. 😭
Kun mä en silloin sitä käsitellyt mitenkää, nii nyt se tuli takas vielä viiltävämpänä kuin ennen. Viiltelyyn en oo viel palannu, mut se kuinka mä monesti jään tuijottamaan veitsee saa mut pelkäämään itseeni.
En uskalla näyttää vieläkää kenellekkää et mikä oikeesti mättää, vanhemmat ja sisko luulee et käyn kriisikeskuksel ja meen jatko hoitoon sen raiskausyritys jutun takia pelkästään. Mut ne ei tiiä miten paha olo mulla on muutenkin, En uskalla tunnustaa viiltelyä tai näyttää et mulla on paha olo. Tuntuu helpommalle esittää kaikkee, ku myöntää et mite heikko ja väsyny on… Onks kenelläkää muulla jotain tällästä esittämistä, ku ei uskalla ja halua näyttää sisintään?
Kaipaisin todellaki juttuseuraa joka tietää mitä tää oikeesti on….