päällisin puolin onnellinen
Hei Swii!
Samassa veneessä keikutaan..
On avomies, kaksi lasta, yksi ammatti jo hankittuna, omakotitalo -kaikki kunnossa ulkopuolisen silmin.. 🙂👍
niinpä niin. nimenomaan ulkopuolisen silmin.
Sisällä kiehuu, tuntuu että pää ei vaan kohta enää kestä. 😟
Aloitin syksyllä painonpudotuksen (Olin ja olen edelleen huomattavan ylipainoinen) ja alkuvuodesta jotenkin luisin sisään syömishäiriöön..
en edelleenkään tiedä (en myönnä siis) että minulla olisi ”mitään ongelmaa”.. olen vaan tyhmä enkä osaa syödä.. oman ”näkemykseni” mukaan ”leikin syömishäiriöistä..”, joopa joo, tämä onkin niin kivaa, että tämähän käy harrastuksesta.. 🙄
mutta no, järkikin sen sanoo että ei ole normaalia jos syö päivittäin 600-850 kcal.. ja liikkuu ”kuin hullu” (aikaisempaan elämään verraten.. en minä nytkään mikään himourheilija vielä ole.. niin, vielä ainakaan) Lisäksi minulla on bulimian oireita, siis oksentelen päivittäin.. ☹️
Tämä kaikki on hirveän raskasta, kun ympärillä on rakastava ja rakastettava perhe, jolle en koskaan tahtoisi mitään pahaa.. hävettää kun valehtelen miehelleni jatkuvasti, nyt kun tätä kaikkea on kestänyt jo hiukan aikaa, on hän selvästi alkanut ajatella, että kaikki ei taida olla ihan kunnossa..
Sitä pelkään ylitse kaiken, että lapseni huomaavat, että äiti ei osaakaan syödä. Äiti onkin jotenkin viallinen. ☹️
Minkäänlaista ulkopuolista apua (netin lisäksi) en ole vielä uskaltanut hakea.. en pidä itseäni tarpeeksi sairaana.. enhän ole edes normaalipainoinen, saati sitten alipainoinen 😀 heh heh. mullako anoreksia, tuskinpa. nojoo. onhan se jostain ”pakko aloittaa” ja nyt onkin alkanut pelottaa, että mitä jos en osaakaan lopettaa sitten kun olisi sen aika..
Olisi mukava vaihtaa kuulumisia sinun (tai jonkun muun samassa tilanteessa olevan kanssa) että saisi vähän purettua tätä ongelmavyyhteä..
joten, huhuu… missä kaikki stressaantuneet/masentuneet/syömishäiriöiset kotiäidit? 😯🗯️