Pää hajoo.:/

Pää hajoo.:/

Käyttäjä Eij jaksa enään aloittanut aikaan 23.03.2007 klo 17:42 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Eij jaksa enään kirjoittanut 23.03.2007 klo 17:42

Hmm,mites tänki nyt sitte alottas..
Noh alotetaan jollain taval…Nyt on kevät tullu ja kesä lähestyy kovaa vauhtii ja KOMEITA,SÖPÖJÄ miehii on liikentees paljon…Mua on ryvennu vituttaan se kun mulla on ollut tän viimisen 3w. aikan(ihan)liikaa mies juttui ja nyt yritän syksysen poikakamuni kans uudestaan..Ja se on kysynyt koska oisin valmis enemmän ku kaverina..Noh mä en tiiä onx nää mun tunteet sitä kohtaan kaverina,vai enempi koska noi entiset jutut kiusaa mua aika inhottaval taval,enkä meinaa eroon päästä niist.☹️ Täytyy sanoo et mulla on ollut tän 3w. aikan 7 miesjuttuu ainaki(eli ihan)liikaa…Miten päästä ylitte entisistä ja löytää,se OIKEE ihana rakkaus takas??Kertokaa,jos jollai on samoi kokemuksia ollu.🙂

Käyttäjä Kiff4 kirjoittanut 24.04.2007 klo 20:02

🙂Moikka moi!

Ensinnäkin unohda tuollaset asiat ne on mennyttä keskity tähän hetkeen nyt ja tässä! Ja kuka sanoo että sun määräs on liikaa tai liian vähän päätä että se on justiin sopivasti 🙂 Eipä ainakaan ala vanhempa harmittaan ettei oo hurvitellu nuorempana 😉 Mulla on samanlainen kokemus kun erosin mun ex:stä tein mitä tykkäsin ja biletin joka viikonloppu ja olihan niitä miehiäkin sitten siinä monia. Mutta ne on ollutta ja mennyttä nyt voin hyvällä omalla tunnolla asettua aloilleni 🙂
Nyt vaan tutkit syvältä sydämmestäs mitä tunnet sun ex:ää kohtaan ja mietit että tahdotko hänestä hyvän ystävän vai jotain enemmän? 🙂
Toivottavasti tästä oli jotain apua!

Hyvää kevättä ja kuumaa kesää!🙂👍