Osaako kukaan enää auttaa? :'(
Moi. Olen 13 vuotias ujo ja herkkä tyttö. Olen ihan syystäkin ujo… kaiken kokemani jälkeen…
Mua on kiusattu koko alakoulun ajan. 1-3 luokilla olin vain aina yksin ja sain kuulla sieltä sun täältä nimittelyjä. 4-5 luokilla mä olin kokoajan yksin ja koulu tehtävissä joissa piti olla pari niin jouduin aina opettajan pariksi. Kutosella mua alettiin kiusaa fyysisesti ja yritin ensimmäistä kertaa itsarii huhtikuun lopulla. Sitten toukokuun 23 päivä menin Espanjaan äidin luokse ja olin joka päivä vain huoneessa. Yhtenä päivänä äiti raiskattiin ja olin viereisessä huoneessa. Seuraavana päivänä yritin toisen kerran itsarii. Kun palasin kotiin niin äiti oli varannut kaikille liput Espanjaan kuukauden päähän. En halunnut takas. Koulussa mua alettiin heti kiusaamaan fyysisesti ja henkisesti. Ja kotona riiteli aina äidin kanssa. Yhtenä päivänä äiti ja isä riiteli fyysisesti ja mun poikaystävä jätti mut samana päivänä joten päätin mennä puhuu kuraattorille. Siellä sitten mun tilanne todettiin niin pahaksi ettei mun tarvii mennä kotiin kun pelkäsin äitiä vaan menin turvataloon. Siellä olin noin viikon ja samaan aikaan mulle selvisi ettei mun tarvii mennä Espanjaa vaan meen mummille joten menin pakkaamaan. 18.10 lähdin mummille ja sen päivän jälkeen en ole nähnyt mun perhettä. Olin noin kaksi viikkoa koulussa kunnes aloin viiltelee ja hain itse apua. Jouduin suljetulle osastolle. Siellä sanottiin ”sun asioita ei voida hoitaa kun et asu täällä” joten ne lähetti mun Espooseen laitokseen missä olen nytkin. Mulle etsitään nyt sijais perhettä ja tälleen. Viiltelyn olen myös lopettanut. En tule yhtään toimeen mun vanhempien kanssa… Mä itken myös päivittäin ja jopa ilman mitään syytä. 😭