Opiskelujen aloitus
Aloitin opiskelut tänään 4v jälkeen ja ajattelin et tää ois sellainen matalan kynnyksen paikka lähteä opiskelemaan mut taisin olla väärässä. Oon nyt jo yhden päivän jälkeen täysin ulkopuolinen ryhmästä. Tänään sain ilmeisesti paniikkikohtauksen tai jonkun ahdistus kohtauksen koska en voinut osallistua ryhmä liikuntaan ollenkaan luulin et oon päässyt sen vaiheen yli mut sit totesin et en ookkaa päässyt. Oisit pitänyt vaan pysyä kotona läskeineni ja arpineni. Asun asuntolassa ja en tiiä mitä olin tehnyt väärin koska jo yhden yön jälkeen kämppäkaveri oli jotain sanonu opettajalle ja vaihdoin huonetta. Oon nyt 1hh ja joo se on toisaalta hyvä et saan olla yksin mut nyt oon ihan toisessa rakennuksessa kun mun opiskelija ryhmä ihmiset joten oo. Ulkopuolinen jo senkin takia ja varmaa päivä päivältä enemmän ja enemmän. Mietin itseni satuttamista vakavasti. Ei kukaan mua täältä ajoissa löytäisi. Saisin kuolla ihan rauhassa. Ja oon vieraalla paikkakunnalla joten mikään päivystys ei kyl oo vaihtoehto koska en tiiä mihin päin pitäis lähteä jne.