Hei vaan ja anteeksi kun kestää vastailla.
Mutta joo, ne mun lääkkeet. Ne vaikuttivat aluksi hyvinkin epämieluisasti.. Lääkäri sanoi että sivuoireet menevät ohi kun lääkettä on vähän aikaa syönyt. Mutta sivuoireista; lääke nukutti niin että "sammuin" melkein heti lääkkeen oton jälkeen. Sitten oli pahoinvointia, huimausta, ruokahaluttomuutta, päänsärkyä, suun kuivumista ja näkö- ja kuuloharhoja enemmän kuin normaalisti.
Sitten kun olin vähän aikaa (3vk) syönyt lääkettä niin sivuoireet alkoivat haihtua pois. Tosin vieläkin saattaa huimata ja väsyttää kun otan lääkkeen, mutta ei onneksi niin pahasti kuin aluksi. En halua pelotella noilla lääkkeillä, mutta tuollaiset sivuvaikutukset minulla tuli.
Nykyään lääke auttaa vähän ahdistukseen. Eli jos minulle tulee kohtaus, niin se on lievä tai sitten ei tule ollenkaan. Ja lievällä tarkoitan nyt sellaista, että pystyn olemaan siinä paikassa missä olenkin vaikka kohtaus tulisi (esim. luokka). Sitten lääke nostaa mielialaa, tai ainakin pitäisi nostaa. Itselläni en ole oikein huomannut mitään merkitseviä muutoksia mielialassa vaikka tuota lääkettä olenkin syönyt. Ja kyllä se vähän rauhoittaa yms. olennaista. Ahdistukseen olen kyllä huomannut vaikutuksen, siihen lääke auttaa (jos olen vähän aika sitten ottanut lääkkeen).
Jos jäi jotain epäselvää, niin rohkeasti saa kysyä.
Kavereista. Sana tekopyhä voisi kuvata niitä paremmin..
Okei. Minäkin viihdyn yksin ja niin, mutta silti sitä aina välillä kaipaisi ystävää kelle soittaa, tai kenen kanssa tehdä asioita mitä kaikki muutkin tekevät. Käydä kaupungilla, leffassa. Kaikkea tollaista normaalia meininkiä. Mutta voimat eivät riitä lähteä mihinkään pitkälle. Omistan kaksi kaveria. Eivät mitään kovin hyviä, kun en pysty luottaan ja niin. Omistin siis joskus enemmänkin kavereita mutta niistä ei enempää.
Tai, roikkuuhan nuo jotkut vanhat tekopyhäpa***t perässäni. Mutta siihenkin on syynsä, eivät ne minun kanssa ole. Vaan tavaroitteni kanssa. Raha yms. Niille olen yrittänyt sanoa että en halua olla missään tekemisissä, mutta ei siitä ole mitään tullut. Täytyisi vain kääntää selkä lopullisesti.
Ihmettelette varmaan, miksi. Tai sitten ette. Kerron nyt kuitenkin. Eli he todellakin ovat kanssani vain sen takia että minulla on rahaa yms. mitä heillä ei ole. Eli minun kanssa kannattaa olla jos haluaa karkkia, rahaa.. ihan mitä vaan. Minua ei ole kiinnostanut ollenkaan heidän asiansa ja elämänsä kahteen vuoteen ja silti he roikkuvat perässä. Pitäisi kai löytää joku keino millä saisin rauhan.
Mutta joo. Pärjäilkäähän..