Netti-itsemurhan vaikutus toiseen nuoreen
Mietittekö koskaan miltä toisesta tuntuu, kun teette näitä netti-itsemurhia?
Ette kuitenkaan toisissanne ole tekemässä itsaria. Teille vaan näyttää olevaan helppo sanoa, että tapan itseni.
Syyksi riittää että ette pärjää koulussa, kotona haukutaan, ette osaa asua yksin, poika-tai tyttöystävä jätti, naamassa on finni jne.
Miksi ette vaan sano, että vittuko vituttaa tämä saamarin elämä just nyt.
Minusta te ette ole ihania, sulosia ,toisia kannustavia nuoria vaan olette pelkästään vittumaisia toisia kohtaan jatkuvilla netti-itsareillanne.
Ette kai tajua että täällä kirjoittelee myös ihmisiä joiden läheiset on tehnyt itsarin. Tai nuoria jotka oikeasti ovat yrittäneet tappaa itsensä oikeasta syystä.
Eivätkä ensin tehneet säälittävää netti-itsaria, saadakseen huomiota vaan tulivat kertomaan itsariyrityksestään VASTA kun olivat siitä selvinneet.
Mikä on oikea syy sitten yrittää itsaria? Minä en sitä voi päättää mutta minusta mulla oli oikea syy sitä yrittää, kun äitini tappoi itsensä ja kaikki hoki kuinka hyvä olo sillä nyt on isän kanssa. Ajattelin, että haluan myös sen hyvän olon ja sen saan, kun tapan itseni.
Toisen kerrran yritin, kun sain epilepsian diagnoosin ja koko ajan kohtauksia. Minä luulin, että elämäni on loppuun asti tuollaisia kohtauksia. Mutta ei ollut, kun löydettiin monien vuosien jälkeen oikea lääkitys.
Nyt nuo syyt eivät enää tunnu oikeilta.