Mulla on niin huono olla...
Kauhea ahdistus, mietin taas itsemurhaa… Tein tänne tunnuksen jos asioista kirjoittaminen auttaisi, tiedä sitten…
Musta tuntuu kuin mun sisällä olisi iso möykky. En osaa kuvailla paremminkaan. Se iso möykky vie voimat ja iloisuuden. Sen vuoksi en päivisin tee muuta kuin makaan turtana ja selaan internettiä. Kai se möykky on masennusta kun mulla on sellainen diagnosoitu. Toivoisin että joku tulis mun luo ja ihan tosissaan sanois että kaikki järjestyy ja vaikka halaisi.
Äitini oli sellainen, mutta menetin hänet syövän vuoksi muutama vuosi sitten. Möykky sisälläni koostuu suureksi osaksi äidin menetyksestä. Ja koulukiusaamisesta.
Mä en edes osaa sanoa mikä mua vaivaa. En pysty sanomaan jotain tiettyä syytä sille. Tahtoisin vaan olla normaali.
Ja voisko joku kertoa mulle minkäikäisille tää nuorten palsta ja minkä ikäisille se aikuisten? Koen olevani nuori vaikka oon jo täysi ikäinen. Tuntuu että pitäs kirjottaa aikuiste osioon (kirjotin jo) mut sit tuli mieleen että onko siellä joitain ”oikeasti aikuisia”, siis 30-50-vuotiaita? Mulla tulee huono omatunto ja huono olo jos kirjoitan väärälle alueelle… Ajattelen et saan siitäkin jonkun leiman otsaan ja kaikki muistaa et kirjotin väärälle alueelle ja miettii et hyi toi luulee olevansa nuori/aikuinen….
😯🗯️
Oon ihan sekaisin…….