Mulla on Kohtalainen masennus
en tiedä mitä teen elämälläni olen viillelly paljon ja mulla on näkyviä arpia siitä mulla on perhe joka rakastaa mua mut silti olen aika melankoolinen ihminen äidilläni todettiin puoltoista vuotta sitten syöpä ja minä masennuin siitä kovasti minua on myös kiusattu koulussa ala-asteella sekä ylä-asteella ne oli rankkoja aikoja mulle Jouduin osastolle viime keväänä ja olin siellä pitkälle syys-talvea välillä oli hyviä aikoja ja taas oli hirveitä aikoja yritin jopa itse murhaa viime kesänä mutta onneksi kaverini esti sen. minunlla ja minun parhaalla kaverilla oli tuolloin kova riita ja se johtui siitä olen varmaan ihan kauhea ihminen kun kukaan ei voi olla minun kaveri minulla on ulkonäkö paineita ja tällä hetkellä kaikki on kaikin puolin hyvin mutta siskon mies ja minun isäni harrastaa henkistä väkivaltaa sen takia koska en saisi avautua minun tukihenkilölle perheen asioista kuulemma se tekee minusta tyhmän ihmisen en tajua mitä mä teen oon 17 ja täytän elokuussa 18 v olen jopa miettinyt että muutan jo omille mutta olenko sittenkään valmis niin isoon harppaukseen? mene ja tiedä 😐