Miten jatkaa elämää..
Hei.
Miksi kuoleminen tuntuu niin paljon oikeammalta kuin tää tälläinen elämä, jossa vain itken ja odotan jotain ”parempaa”. Jonka tiedän kuitenkin olevan valetta.
Oon yrittäny päästä yli minulle tärkeästä ihmisestä n.3-vuotta. En tiedä tarkottaako se, että tiedän ettei meistå voi tulla mitään (mutta toivon asian muuttuvan), sitä että olen päässyt hänestä yli. Olen jokseenkin alkanut jatkamaan elämääni, tutustunut uusiin ihmisiin, käyny ulkona jne.
Mutta tämä henkilö jätti syvät arvet sisimpääni. Enkä usko niidenkatoavan enää minnekään. Tunnen itseni mitättömäksi, turhaksi, pilalle menneeksi, huonoksi. Kukaan ei halua minua. Hän oli vain muistutus siitä.
Vihaan ihmisiä, varsinkin miehiä. Olen oppinut olemaan tunteeton heitä kohtaan. En päästä heitä lähelleni, vaikka se näyttäisikin siltä.Näen muut vain sellaisina, jotka satuttaa. Tahallaan tai vahingossa.
Haluaisin olla kuin ne muut. Haluaisin olla sellainen kun sen eksät. Miksi minä en kelvannut edes hetkeksi. Sellainen vahva, joka vähät välittää muiden mielipiteistä. Teini, joka juo ja polttaa ja haistattaa kaikille pitkät. Sellainen, joka ei anna muiden satuttaa. Joku muu olisi antanut sille turpaan ja unohtanut koko tyypin. Itse jäin vain roikkumaan. En pysty olemaan tunteeton hänelle.
Me ei koskaan oltu yhdessä.
En halua olla minä. Inhoan itseäni, koska välitän. Inhoan tuntea mitään. Ja tunnen ihan liikaa. Sattuu kamalasti ):
Kuulostaa niin tyhmältä kun kirjotan tätä..mutta miksen minä kelvannut edes hetkeksi.
Haluaisin vain pois.