Mitäs Jos.. Ei vaan enää jaksa, mitään.
Mitä jos käykin niin, että ku yrittää, ja yrittää tosi kovasti, saada olonsa, ja muiden paranemaan,
ni mikään ei vaan auta, ja ei, se vaan pahenee..
Sitten alkaa kaikki tuntuu kauheelta, ja alkaa se pienikin elämänhalu lipua tiehensä..
pitäskö sitä vaan kestää, ja oottaa, etttä joku pelastas?
yrittää ite uudestaan? toisaalta taas kuitenkin tulla pettyneeksi, ja vaipua jälleen epätoivoon?
tehdä se helpon keino lopettaa kaikki?
Ite oon 16 v, tyttö, muutin isän luo hesaan noin 1½ vuotta sitten, ku en ”kestäny” olla äidin luona enään, kun se tuntu painostavan mua tosi paljon koulussa, ja isäpuolikin ”autto” tosi paljon..
eli siis ”pakenin” faijalle, mutt olin mä sitä halunnu jo aika kauan, en vaan ”voinu” jättää aitii, ku velikin jo asuu isällä.
Menin sitten lukioon tuossa kesän jälkeen, ja olin siellä sellaset 3 viikkoo..
en kestäny sitä ollenkaan.. Kun satun olemaan niin kaveri riippuvainen ni alku oli tosi hankalaa..
no, sitten alko vaan jotenki ahistaa kauheesti koko ajan (onhan mulla ennenki ollu sellasta että on paha mieli ja masentaa, mutta oon aina vaan aatellu että oon vahva, en saa aiheuttaa vaivaa muille, ne saattas väheksyy mua sen jälkeen jos sais tietää tai jotain..), ja ei hymyilytä.. mutta koska oon tehny itelleni sellasen positiivisen ulospäinsuuntautuvan kuvan, on mun pakko hymyillä aivan, koko, ajan, muuten, joku saattaa huomata, että mulla on paha olo ja tulla kyseleen.. se rupeis ahistaa..
no.. jätin sitten sen kesken, ja lopetin sitä ennekin 10-vuotta kestäneen musiikin harrastukseni.. sen lukion vuoksi, jotta saisin oikein kunnolla aikaa, paneutua siihen..
ja nykyään.. nyt viimeaikoina.. ei mua hymylytä.. ja sen feikkaaminenki on jo tosi vaikeeta.. nauraa vaikkei naurata… en jaksa tehä enää mitään.. (käyn kyllä jakamassa ja lajittelemssa lehtiä, että kyllä minulla on tekemistä, ettei siitä johtuisi eettä ei ole päivittäistä tekemistä, se laiskuus siis)
vaikka haluisin, niin, en vaan jaksa..
sukulainenkin kuoli tuossa noin viikko sitten.. käytiin kattomassa sitä ruumista sairaalassa..
kaikki muut itki… paitsi mä.. mull aoli vaan semmonen.. tyhjä olo… että ”no, se kuoli..” se oli mulle kyllä todella rakas. ja mun olis siinä tilanteessa pitäny itkee, koska kun aiksemmin yksi sukulainen kuoli, joka ei edes olu minulle kokonaan sukua, niin itkin, todella, paljon.. oli tosi paha olo..
mut nyt.. ei mitään..
haluisin olla se positiivinen minä, joka peitteli kaiken (tottakai ilman sitä pahaa oloo, jos vaan vois), ja hymyili koko ajan 😀
mut ei se enää auta.. ku kaikki jo tietää.. mun ”ongelmista” lol joita en ees itekkään tajuu..
vihaan vaan itteeni(kaikilta osin), ja on alemmuus kompleksi ja masennus (serkku sano).
eikä se auta, että vaan puhun jollekkin ja ne sanoo jotain… tai kieltää mitä sanon.. ei se auta.. : )
nykyään.. tekee vaan mieli kuolla.. enm ä osaa sitä muuten oikeen kuvailla..
kaikki missä oon ees joskus ollu hyvä, tuntuu nyt että oon aivan surkee..
ja sen sellasta…
mutta niin~ onko sielunystäviä~? (=elisamaapoetteko?)😑❓