Mitä voin tehdä enää ? Kukaan ei osaa/halua auttaa minua.
näytän ihmisille että olen kunnossa. hymyilen vain. vaikka oikeasti olen ihan rikki. itsemurha pyörii mielessä turhan usein.
minulla on todettu masennus joskus. jolloin tämä ei ollut edes näin paha. kukaan ei tiedä mitä tunnen. kukaan ei koskaan kysy. tai jos kysyy.. vastaan iloisesti pienellä valkoisella valheella ja hymyilen.
olen huono kirjoittamaan. en puhu juuri koskaan mitään en kenellekkään.. en edes ’perheelleni’. kavereita ei juurikaan ole. istun päivät koneella tekemättä mitään.
perheeni on uusio perhe, samankaton alla asuu äitini ja isäpuoli ja heidän lapsensa, minun puolipikkuveli. Muita sisaruksia on muutama. (4) siskoni ja veljeni tyttö ystävä tietävät jonkun verran tilanteesta, eikä pidä vanhempieni suhtautumisesta. Kun talo huonossa kunnossa, varaa ei ole mihinkään, toinen lapsista on ylipainoinen ja toinen vakavasti masentunut..
He huutavat minulle, valehtelevat sossuille ja minulle. Piilovittuilevat, lainaa rahaa palauttamatta. Eivät juuri huomioi minua, olen kuin orja kotona. En muista milloin olisin saanut uusia tavaroita tai vaatteita. 3-5 vuotta sitten.
Olen kohta 16-vuotias tyttö keskeltä metsää. Pääsen onneksi syskyllä pois täältä, osittain.
Toivottavasti tästä ei unohdu mitään tärkeää. Kirjoitan puhelimellani tätä.
Olisi kiva jos olisi joku jonka kanssa puhua. Olen käynyt puhumassa koulupsykologilla, nuorisopolilla, terkkarilla, sosiaalityöntekijöillä ja monilla lääkäreillä, tukihenkilöni on vaihtunut täällä yli viisi kertaa.
Olen satuttamis – lakossa. Piilotin veitset itseltäni. Olen ollut hakea ne mutta selvinnyt ilman jo 10 päivää.