Kun luin viestiä, tunsin kuinka viesti kulki lähellä omaa tilannettani.
Noin muutama viikko sitten Paras ystäväni sanoi minulle hyvästit. Hän ei kaivannut apu yrityksiä. Hän sanoi tekevänsä sen nyt, eikä tulisi koskaan katumaan sitä.
Silloin minun maailmani kaatui. Paras ystäväni, jonka kanssa ollaan jaettu surut ja ilot, ilmoittaa yht'äkkiä jotain tällaista? Tuntui kuin olisin ollut epäonnistunut, jotenkin huono ystävä, kun en nähnyt hänen pahaa oloaan.
Kerroin hänelle, kuinka minuun sattuisi jos hän menisi. En kestäisi kuolemaa. Hän sanoi minulle odottavansa, kunnes minä olisin unohtanut hänet.
Meni päiviä kunnes sain viestin jossa luki lyhyesti. " Olen pahoillani, mutten jaksa enää yrittää"
silloin sanoin hänelle, että minua auttoi silloin kun minua masensi niin psykiatrilla käyminen. Silloin hän lupasi kokeilla asiaa.
Nyt tällä hetkellä, hän suunnittelee ensimmäistä kertaansa, ja hän haluaa minut mukaansa tueksi, jota haluan hänelle mielusti olla. Mutta se hetki kun hän sanoi minulle"ole huoleti, minuun ei enää satu, ja jos kukaan ei välitä niin katso taivaalle, minä kuuntelen sinua tähdistä"😭 Tuntui kuin kaikki olisi vain kaatunut.
Kaverini elämän ilo palasi ja olen onnellinen hänen puolestaan. mutta osa minusta pelkää, saavani toistamiseen saman viestin..
Mikä avuksi?