Oon nyt kakskyt vuotias ja n.puolivuotta sitten pääsin pois sairaalasta kroonisen masennuksen vuoksi. Lääkkeet lopetin heti, koska ne saivat pääni sekaisin ja aiheuttivat pitkiä muistikatkoksia, huimausta ja korvissa humisi jatkuvasti. Nyt olen yrittänyt jatkaa eteenpäin. En palannut opiskelun pariin vaan muutin vanhemman sisareni kanssa asumaan, koska hän sanoi, että tekisin hänelle palveluksen, koska välit nykyisen poikaystävän kanssa olivat huonot. No minä kokosin rahat ja itkukurkussa sain muuton hoidettua.
Uusi paikkakunta, uusi työ, kaverit kaukana…Silloin se iski, ei olisi pitänyt lähteä liikkeelle niin rajusti. Ensimmäinen kuukausi meni, sisareni oli joka yö poikaystävänsä luona. Kun hän tuli käymään, hän haukkui rahatilanteeni, ja parittomia astioita myöten kaiken. Myöhemmin sain tietää, että hän soittaa äidilleni ja kertoo kaikki virheeni, jos kävin ulkona uuden ystävän kanssa, jos en saanut heti vietyä papereita sinne minne piti. Äitini ei tarkistanut minulta vaan soitti ja haukkui pystyyn. Olin peloissani ja halusin kadota kokonaan. Sisareni teki ensimmäisellä viikolla selväksi, että ups olipas erehdys…Yritin kaikkeni ja nyt olen asunut tässä asunnossa 3kk yksin, sisareni on vihainen koskaa haluaa eroon tästä asunnosta, ettei hänen tarvitsisi maksaa enää vuokraa. Hän muuttaa takaisin poikaystävänsä asuntoon ja soittelee nykyään vain kysyäkseen, -no veitkö ne paperit, saitko sen kämpän..- Asuntoa olen etsinyt, mutta toistaiseksi ei mitään. Muutan toisen sisareni kanssa samaan asuntoon taas eri paikkakunnalle, koska hän on pulassa ja pyysi apuani…sanoin hänelle, että yrittää myös kerätä vuokrarahat kokoon, ettei tämä jää minun harteilleni ja viimeksi, kun hän soitti hän oli juhlimassa ja suute para-aikaa erästä herraa, jota kohtaan minulla on ollut tunteita ja totesi vain -olipas hyvä suutelija-
Perkele, kun vituttaa miksi mun täytyy aina, joka ikinen kerta olla se joka sanoo kyllä, kyllä…mä teen, mä autan, voisko joku, joskus sanoo samaa takasin, en mä jaksa JATKUVASTI suostua toisten ongelmien ratkojaks….Mä en oo saanu toipuu ihan rauhassa, sairaalasta pääsyn jälkeen alko täys hulina ja oon yrittä sopeutua niin moneen uuteen juttuun, kaikki kaatuu taas päälle…en todellakaan halua enää palata sairaalaan….mä en jaksa enää…miksi ne joita mä rakastan niin paljon ei nää tätä tilannetta. Väsyttää jo se, että on aamusta iltaan syyllinen olo jo siitä, että oon ylipäätänsä olemassa! apua apua… :,(
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.