Mistä tietää onko ollut hyväksi käytön uhri?
Moi!Olen ihan uusi täällä ja tämä on ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne jotakin.
Pohujustetaan tätä mun tekstiä vähän.
Minä ja perheemme olemme asuneet jonkun aikaa yhdysvalloissa, kun olin nuori (olin siis 4-8v kun asuttiin sielä ja nyt olen 16v). Sielä kiertelimme maata ja asuttiin hotelleissa ja toisten perheiden luona. Yhdessä perheessä jossa asuttiin oli (muistaakseni) 3 tyttöä ja 2 poikaa (toinen 8-10v ja toinen 14-17v). Muistan selvästi, että vanhempaa poikaa pelkäsin aika paljon. Olin silloin 5/6v…
Nyt noin reilu vuosi sitten, minulla alkoi tulemaan lyhyitä ”muistelmia” tuosta perheestä ja etenkin siitä vanhemmasta pojasta. Pienet pätkät mitä muistan ei ole kivoja.☹️ Muistan, että eräänä yönä tämä vanhempi poika tuli vuodesohvalle (jossa nukuin) ja istui päälleni (minä hänen jalkojen välissä). Hän piti minua käsistä kiinni (käteni pääni yläpuolella) ja muistan sen että paitani yli ylhäällä ja hän puri/puhalteli/imeskeli vatsaani. Kenellekkään en ole ikinä aikaisemmin maininut asiasta,te olette ensimmäiset jotka kuulevat tuon.☹️ voinko mitenkään saada asiaan selkeyttä?
Nuo muistot tuli mulle vasta reilu vuosi sitten ja kävin silloin muutenkin minulle vaikeampia aikoja läpi. Minulla on tunnesti vilkas mielikuvitus ja liiottelen melkein kaiken. Joten mistä tiiän muistanko tapahtumat oikein? Etten taas alitajuisesti liiottele tai kuvittele asioita? On niin ärsyttävää, kun en tiiä mitä minulle on tapahtunut.
☹️☹️☹️