Täytynee kirjottaa tänne nyt, kun pystyy taas pitkästä aikaa ajattelemaan vähän selvemmin asioita. Mutta siis, en oikein ymmärrä itteeni. Tai siis, en tunne itteeni yhtään onnelliseks, vaikka kaiken järjen mukaan varmaan pitäis. Mulla on käytännössä kaikki hyvin: on paljon hyviä kavereita, mulla on työpaikka inttiin asti ja opiskelupaikkaki jo valmiina, minne meen intin jälkeen. Eli kaiken siis pitäis olla hyvin ja mun pitäis olla onnellinen? Niin sitä itekin sanoisin, mutta asia ei oo niin. Kaikesta huolimatta en tunne itteeni onnelliseks. En tunne, että mulla ois elämässä joku ns. kiintopiste, joku, minkä takia haluan saavuttaa kaiken mitä oikeestikin haluan. Tuntuu että millään ei oo enää mitään väliä. Päivällä töiden jälkee tuun aina kotia, ja oon kotona koko loppupäivän tekemättä mitään, vajoon vaan masennukseen ja kylvän tyhmiä ajatuksia. Oon ihan jumissa tässä tilanteessa, ollu jo joku 6kk, ja se vaan pahenee. Välillä osaan ajatella selvästi, niinku nyt, ja asennoitua siihen, että tulevaisuudella on mulle paljon annettavaa. Mutta sit taas suurimman osan ajasta... En sit tiiä. En oikein tiiä mitä mun pitäis ajatella tai tehä. Nyttenki pystyn ajattelemaan vähän selvemmin, ku puhuin äske parin tunnin ajan yhen kaverin kaa ja purin mun oloo sille. Onneks on sentää joku jolle puhua, muuten en tiiä miten tässä kävis. Mutta tääki parempi olo on vaan hetkellistä, ihan varmana aamulla taas en jaksais millään nousta sängystä ja kärsiä taas uutta päivää, haluis vaan kuolla siihen. Sillon oisin onnellinen.