Miksi olen sairas?

Miksi olen sairas?

Käyttäjä Vanki aloittanut aikaan 30.12.2012 klo 19:39 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Vanki kirjoittanut 30.12.2012 klo 19:39

Miksi olen niin sairas? Ihmiset kaikkoavat ympäriltä yksi kerrallaan koska on liian raskas ihminen kenenkään kannettavaksi. En ole varmaa ainoa joka tätä pohtii.. Kuka voi auttaa? Kuka jaksaisi kuunnella ja tukea kun omat voimat ei riitä?

Ei viikkoakaan pysty elämään ilman romahdusta. Ei millään pääse eteenpäin elämässä. Syöminenkin on jäänyt. Tämä välttämätön toimenpide täytyy suorittaa vain joka toinen päivä. Unettomat yöt seuraavat toisiaan eivätkä tunnu loppuvan vaikka kuinka muuten olisikin olo pirteämpi ja mieli hyvä.

Loputon kierre, joka vie vain hautaan? Kertokaa te jotka kärsitte samanlailla. Mihin tämä päättyy vai päättyykö koskaan?

Käyttäjä degard kirjoittanut 02.01.2013 klo 14:20

Se loppuu siihen kun lopetat välittämisen, löydät itsesi, ryhdyt tekemään omia asioita joita haluat tehdä, pakotat itsesi tekemään kaikkea ja yrittämään.

Se lähtee sinusta itsestäsi. Aloita pienistä asioista kuten vaikka ravinnon saanti jokapäiväiseksi ja vaikka unilääkkeet nukkumisongelmaan.

Käy ihmisten ilmoilla vaikka seurakunnannassa(ei tarvii uskoa) tai kavereiden luona.

"Depression breeds depression, attempt breeds success"

Käyttäjä Vanki kirjoittanut 02.01.2013 klo 22:40

degard kirjoitti 2.1.2013 14:20

Se loppuu siihen kun lopetat välittämisen, löydät itsesi, ryhdyt tekemään omia asioita joita haluat tehdä, pakotat itsesi tekemään kaikkea ja yrittämään.

Se lähtee sinusta itsestäsi. Aloita pienistä asioista kuten vaikka ravinnon saanti jokapäiväiseksi ja vaikka unilääkkeet nukkumisongelmaan.

Käy ihmisten ilmoilla vaikka seurakunnannassa(ei tarvii uskoa) tai kavereiden luona.

"Depression breeds depression, attempt breeds success"

Itseasiassa oon aika paljon lukenut ja tutkinut viime aikoina näitä erilaisia elämänhallinta metodeja. Niistä on jonkin verran apua, mutta kehitys on hidasta. Pitää kärsivällisesti ja itsepintaisesti vaa yrittää jatkaa niin ehkä jonain päivänä pääsen tästä.